Svar på kommentar :)





Svarten97 om Love is always love - Del 41:
bra kapitel, men vad kommer den femte att gör?! damn girl you are making my head blow... haha
Btw. tycker du att justin har förändrats? http://a.yfrog.com/img614/5581/uhbps.jpg


Svar:
Jo, jag tycker nog faktiskt att han har förändrats lite. Men det gör ju alla?
Det där är bara en bild, men visst man tycker ju att han i alla fall skulle kunnat le lite i alla fall på den nedersta.
Vissa säger att dom saknar den flummiga och oseriösa Justin som skojar hela tiden, så som han var förr. Men nu är han 17 år och då kan man inte längre bete sig som typ 13.
Och han skojar faktiskt fortfarande :)
Och nu har han ju varit känd ett tag och jag tror att man uppskattar saker och ting mer i början. Om ni fattar vad jag menar? Nu är han ju typ van vid allt detta. Och man kan faktiskt inte vara glad och le käkarna ur led hela tiden.
Många tror att det är Selenas fel, det tror inte jag. Jag har alltid gillat Selena och hon verkar som en jättebra tjej. Om hon gör Justin lycklig så go for it!
Dom är jättesöta tillsammans! :)

Det var vad jag tyckte, det finns säkert folk som är emot mej.






PeaceN'Love

01 Mars, 20:58

Kommentarer
Postat av: Sandra

När kommer del 42?? :D <33 Drogar den här bloggen!!

2011-03-05 @ 11:34:55
Postat av: Anna

uppdatera :o

2011-03-05 @ 11:59:23
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0