Fy fan vad arg jag blir nu!

Okej, såhär är det!
Inlägget innan har INTE jag skrivit! Någon har kommit in på min blogg.
Jag ska inte lägga ner bloggen. Fan heller!
Justin Bieber suger?! WTF! Jag skulle ALDRIG skriva så. Jag kommer alltid vara en Belieber.
I'm the King ?! Ööh, ego? Nej Justin är kung! :o

Asså vafan jag fattar ingenting.
Tack så jävla mycket du som var inne på min blogg och skrev detta. Så himmla glad man blir -.-
Jaja, har bytt lösen nu så nu ska det inte va några problem längre.

Jag är inte säker, men det är bara en som vet mitt lösenord. Så vafan ska jag tro?
Det kan ju vara någon annan som har kommit på det men..
I alla fall.. tack än en gång för att du tog dej tid att gå in på min blogg och skriva det här.
Omogna jävel..


Btw, oroa er inte. Bloggen kommer inte läggas ner!



Linnea om viktigt meddelanden till mina läsare !:
asså fy fan!
Vad är det för jävla sätt att hacka sig in på bloggen och snacka skit!?
Jag är Ericas syster (hon som äger bloggen) och hon kom in till mig och sa att de va nån jävel som hade hackat sig in på hennes blogg..
hon visade mig vad som hade hänt på bloggen och hon sa att de bara va en som visste hennes lösenord. -Hon som hjälpte henne med disignen..
dehär tycker jag är riktigt elakt! Fy fan för den som gjorde dehär. Hon ska inte lägga ner och hon hatar absolut INTE Justin Bieber! Tro mig,,, jag är hennes syster..
Riktigt jävla lågt är vad det är!
lite inte på någon och ge aldrig ut lösenordet! isf byt direkt efter.



UPDATE: 'viktigt meddelande till mina läsare !' inlägget tas bort imorgon!



PeaceN'Love

Kommentarer
Postat av: Bettan<3

Det där var bra sakt, hoppas bara att den jäveln ser det! <3

2011-04-04 @ 12:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0