viktigt meddelanden till mina läsare !

hejsan !
detta är jätte viktigt.
det är nämnligen såhär att jag ska sluta blogga, eftersom jag inte orkar mer.
dessutom suger justin bieber nu ! det är ju liksom inte lika kul att blogga då !
jag hatar honom ! i will kill him(justin bieber) !
just nu känner jag bara för att kasta ägg & bananer rakt i facet på honom !
jaja, innan jag avslutar att blogga vill jag bara säga att bloggen kommer stå kvar, även om jag inte bloggar !
och i'm the king, tralalallaal ! :)
ha det bra nu !
tack för alla dom fina kommentarer och att ni följt min blogg hela tiden, tusen tack !

Kommentarer
Postat av: emma

Varför tycker du han suger och vill döda honom ( bara nyfiken ) thihi

2011-04-02 @ 23:04:46
Postat av: Nicole

NEEEJ! GÖR INTE DET! :'(

2011-04-03 @ 01:04:14
URL: http://hollywoodnew.blogg.se/
Postat av: amanda

WTTTTFFFF NEEEEEEEEEEEEEEJ! Skämtar du med mig?

Typ världen bästa novell... typ kollar in 7878 gånger per dag för att se om du uppdaterat. & varför hatar du honom ;o?

2011-04-03 @ 11:14:22
URL: http://yoamanda.com
Postat av: Linnea

asså fy fan!

Vad är det för jävla sätt att hacka sig in på bloggen och snacka skit!?

Jag är Ericas syster (hon som äger bloggen) och hon kom in till mig och sa att de va nån jävel som hade hackat sig in på hennes blogg..

hon visade mig vad som hade hänt på bloggen och hon sa att de bara va en som visste hennes lösenord. -Hon som hjälpte henne med disignen..

dehär tycker jag är riktigt elakt! Fy fan för den som gjorde dehär. Hon ska inte lägga ner och hon hatar absolut INTE Justin Bieber! Tro mig,,, jag är hennes syster..

Riktigt jävla lågt är vad det är!

lite inte på någon och ge aldrig ut lösenordet! isf byt direkt efter.

2011-04-03 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0