Justin Bieber på TV 4 !

Hejj, fick nyss reda på att det börjar ett nytt pogram på tv 4 idag klockan åtta. Det var faktiskt min pappa som sa det. Pogramet heter "Kvällen är din"
Martin Stenmarck är det som är pogramledare.
Såhär står det i ttela (Trollhättans tidning);

Svensk underhållning från 2011. Del 1 av7. Ebba Knutsson får sjunga tillsammans med artisten Josh Groban. Bertil Gurtavsson får sin dröm uppfylld, att flyga ett flyplan. Mollan Andersson får träffa sin idol Justin Bieber. Gunnar Blommé blir överraskad i studion och Elisabeth Wännström får uppträfa med Kikki Danielsson.

Ingen av Bieber-bloggarna jag följer har skrivit något om detta. Så jag tänkte vara snäll och skriva det så kan ni ju kolla om ni vill :)
Plus att detta är ett svenskt pogram och då är antagligen tjejen som får träffa Justin också svensk. Lite coolt, lyllos henne!
Fast ni kanske redan vet det? Kanske bara jag som är sent ute? Men iaf! :)




PeaceN'Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0