Love is always love - Del 47

"Hahaha, du är så söt när du skrattar!" Utbrister Chaz.
"Haha du med"
Då märker jag hur Justin kollar lite extra på oss med ett annsiktsuttryck som jag inte riktigt kan läsa...


 

"Hur mycket är klockan?" Undrar jag när jag märker att eftertexterna på filmen har börjat rulla.
"Halv sju" Svarar Justin.
"Va?!" Säger Ryan och flyger upp ur soffan. "Mina föräldrar borde vara hemma för länge sen" Säger han sedan och tar upp sin mobil ur fickan. "Ahaaaa." Utbrister han sedan "Hoppas matchen gick bra blah blah blah, vi kommer hem imorgon." Läser han högt från mobilen och får sen ett busigt flin i ansiktet.
"Ryan... jag vet vad du tänker..." Säger Chaz.
"Det betyder FF all night loooong!" Säger Ryan. "Vill ni sova över här?" Undrar han vänt mot mej och Justin.
"Ja, varför inte" Säger Justin och känner hur hans hand söker efter min i soffan. Han flätar in sin hand i min, och så sitter vi.
"Men jag då? Får jag sova över?" Frågar Chaz och kollar besviket på Ryan som sätter sig ner fotöljen.
"Nej.. du är alldeles för jobbig.." Svarar Ryan nocholant och tar en godis ur godisskålen. "Haha, nejdå. Klart du får" Säger han sedan och kollar upp på Chaz som nu ser gladare ut.
"Men jag ska bara ringa pappa, höra att det går bra bara" Säger Justin och släpper min hand och slår nummret på sin mobil, sen tar han telefonen mot örat.
Det är inte många ord han byter med Jermey, men på dom få han säger fattar man att vi får stanna.

"Jag är hungrig" Säger Chaz och dom anndra instämmer med att säga 'jag med'
Jag bara kollar stort på alla tre.
"Hur kan ni vara hungriga nu?!" Undrar jag förvånat. "Ni har ju fan vräkt i er godis mer än mej, och jag är inte ens hungrig"
Men killarna bara skrattar åt mej, och alldeles snart står vi i köket och Ryan har ringt och beställt tre pizzor.

När dom har ätit klart bestämmer vi oss för att spela kort.
"Vad ska vi spela då?" Undrar Justin och börjar blanda kortleken.
"Poker.. klädpoker" Säger Chaz.
"Va? Nej, det är ju fuskigt, jag är ju den ända tjejen!" Protesterar jag.
"Haha. Vattenpoker då? Så ser vi vem som kissar på sig först" Säger Justin och skrattar.
Alla går med på att spela det, så Justin börjar dela ut korten.
Vi har väldigt kul under hela spelet, Justin är den som får dricka allra mest. Även vi anndra får dricka ganska mycket.
"Kissinödig än?" Undrar Ryan när Justin får dricka typ sitt tioende glas.
"Tänk inte på rinnande vatten bara" Säger Chaz och skrattar, Justin bara blänger på honom.
Spelet fortsätter tills ingen längre orkar hålla på och Justin håller på att spy av allt vatten. Inte bokstavligen, men nästan. Och sen blir det kö till toan.
När alla har kissat klart går vi ner till Ryans rum och sätter på musik på högsta volym, så högt så att säkert grannarna hör.
Efter att ha brottats lite med Justin kommer Chaz och sätter sig brevid mej i soffan. Nära, väldigt nära med tanke på att hela soffan är ledig.
"Är du trött Jennie?" Undrar han och ler mot mej.
"Inte så" Svarar jag och besvarar hans leénde som jag inte kan låta bli att tycka är ganska gulligt. "Du då?"
"Nej, jag är pigg som en nötkärna" Svarar han.
Utan att säga ett ljud försvinner Ryan upp på övervåningen.
"Vart ska du?" Ropar Justin efter honom.
"Upp bara" Svarar Ryan.
Då reser sig Justin upp ur datastolen och fölljer med Ryan upp på övervåningen.

Justins Perspektiv:

När jag och Ryan kommer tillbaka ner igen med Red Bull som vi var och hämta på övervånningen sitter Jennie och Chaz och skrattar åt någonting. Men det är inte det som gör mej illa till mods, nej, utan det är att Chaz har lagt sin arm runt henne. Han tar snabbt bort den när han märker att vi är tillbaka och dom slutar tvärt att skratta.
"Red Bull" Säger jag och kastar varsin Red Bull till dom och låtsas som ingenting.
"Ååh! I love u man!" Utbrister Chaz och öppnar sedan burken. Jag ler lite mot honom och sätter mej på Jennies anndra sida.
"Hej älskling" Säger jag och lägger armen om henne. Då ler hon det där leéndet som jag bara älskar så himla mycket.
"Hej sötnos" Säger hon och pussar mej lätt på kinden.
Ryan sätter in en film i dvd spelaren och redan efter dom fem första minutrerna fattar man att det är en riktigt äcklig skräckfilm.
Jag kollar på Jennie och märker att Chaz har sin arm runt henne, igen! Sitter han och flörtar med henne eller?
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det värsta är nog ändå att Jennie låter han hålla på, hon gör ju ingenting för att stoppa honom.
Men jag kan ändå inte riktigt erkänna att jag faktiskt är svartsjuk. Vilket jag är, jag vet att jag är det, men jag vill ändå inte erkänna det för mej själv.
Jag ser i ögonvrån hur Chaz böjer sig fram och viskar något i Jennies öra som gör så att hon börjar fnittra.
Jag suckar tyst och dricker en klunk från min Red Bull. Han är min bästa vän ju, men ändå håller han på att flörta med min flickvän? Om det nu inte bara är jag som inbillar mej det...


KOMMENTERA! :D

Snälla, mycket kommentarer nu :) Ni är så snåla med dom. ;p


PeaceN'Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄSLKAAARAA! Du borde ha studie dag every day! haha :)

2011-03-15 @ 21:04:09
Postat av: Anonym

gr8!;)

2011-03-15 @ 21:13:43
Postat av: jennie

meer !!! nee inte chaz nejj inte bråk och drama jennie ska inte bli kär i chaz och jennie ska älska justin vad som än händer och justin ska älska jennie vad om än händer!!!!!! meer !!!!

2011-03-15 @ 21:17:46
Postat av: Bettan<3

Jättebra!<3

Meeeeeeeeeeeer!!

2011-03-15 @ 22:06:05
Postat av: adisa

jätte bra !!

fan att det bar är till 50 :(

2011-03-16 @ 08:45:56
URL: http://adiisapristina.blogg.se/
Postat av: ciaRA

åååå så himla m´bra!!!!!!!! meer

2011-03-16 @ 15:34:15
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Svarten97

Åååå! Du måste bara skriva ett till nu!! :D

2011-03-16 @ 17:59:44
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

Så braaaaaaaaaaaaaaa, Du är bäst:)<3333 Mer idag innan jag dör....<3

2011-03-16 @ 18:13:48
Postat av: miriam

nejjjj bara tre delar kvar:( kan du inte göra till 55 snälla jag vill inte att den ska ta slut:( det är förrrr braaa

2011-03-16 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0