Love is always love - Del 46

Efter en stund kommer dom ut, nyduschade och glada.
Den här gången kan dom kramas riktigt utan att ha den där väggen ivägen. Även jag får en kram från dom.
"Grattis till vinnsten! Ni var jättegrymma!" Säger Justin.
Då får jag syn på något. Tjejernas skrik skär i öronen och dom börjar stormma emot oss...




Dom kommer fram till oss, fortfarande skriker dom hysteriskt.
Dom är sju eller åtta stycken.
Justin ler och skriver atougrafer till tjejerna och ställer även upp att vara med på några bilder.
"Justin, vi har en fråga. Vad är det egentligen som har hänt?" Frågar en av tjejerna.
Jag ser hur Justin känner sig obekväm med frågan, vilket jag också gör.
"Kul att träffa er tjejer, men vi måste gå nu. Hejdå" Säger han och ingronerar frågan.
Ryan, Chaz, Jermey, Justin och jag börjar gå mot bilen. Till min och alla anndras lättnad följer tjejerna inte efter oss.
"Så, vad gör vi nu?" Undrar Justin.
"Kan vi inte dra hem till mej?" Föreslår Ryan. "Ni måste se mitt nya rum!"
"Ja, visst! Pappa kan du köra oss till Ryan?"
"Ja, när vill ni bli hämtade sen då?" Undrar han samtidigt som han rullar ut från parkeringsplatsen.
Justin kastar en snabb blick bak på oss som sitter i baksätet och säger sedan:
"Kan vi höra av oss?"

Ryan har ett ganska stort vitt hus. Direkt när man kommer in ser man en trappa som leder upp till övervåningen.
Vi går en liten rundtur i hela huset, men ännu har jag inte sett något rum som kan vara Ryans.
"Ryan, var är ditt rum?" Undrar jag när vi har gått egenom alla rum på övervåningen.
Han flinar lite åt mej.
"Jag har det bästa rummet. Kom." Säger han och vänder tvärtt och börjar gå ner för trappan.
Vi går egenom vardagsrummet, och mellan vardagsrummet och köket öppnar han en dörr. Han börjar springa ner för trappan som finns bakom den med oss tätt bakom.
Vi kommer ner till en jättefin inreddkällare. Allt går i vitt och grått, det är verkligen super fint!
Här nere har han både tv, dator, steroanläggning och mängder olika tvspel. Men det som drar min uppmärksamhet allra mest är planshen på väggen.
"Vad gulligt, Ryan" Säger Justin och flinar mot postern med honom på väggen.
"Hahah" Skrattar Ryan.
"Kom igen, vi spelar xbox!" Ber Chaz och börjar rota fram kontrollerna.
Killarna sätter sig och spelar medans jag kollar på. Att spela tvspel och sånt är inte riktigt min grej.
"Nej, NEEEEEJJ!" Skriker Chaz. "Vad fan gör den?!"
"Hahah, du har förlorat" Skrattar Justin.
Chaz mumlar något som inte går att höra och lägger kontrollen på bordet.
Jag och Chaz sitter och pratar medans dom anndra spelar.
"Kan inte ni gå och hämta lite godis och dricka?" Undrar Ryan. "Chaz, du vet vart det finns."
"Jaa" Svarar Chaz och reser sig upp. "Kommer du?" Frågar han sedan mej.
Jag fölljer med Chaz och hämtar godis och dricka, hela tiden håller vi på att knuffa in varandra i väggarna. På skoj såklart.

Jag och Chaz kommer tillbaka gapskrattande in i Ryans rum. Men killarna verkar knapp märka att vi kommer tillbaka, dom är väldigt inne i spelet.
Chaz skrattar så mycket så att en del godis faller ur skålen och hamnar på golvet nedanför honom.
"Ska vi inte ha glas också?" Undrar jag samtidigt som jag försöker att inte skratta.
"Jo. Jag kan hämta det!" Säger Chaz och stampar högljudt upp för trappan.
Jag sätter mej ner i soffan igen, men ångrar mej sedan och ställer mej upp och ställer mej bakom ett hörn för att sedan skrämma Chaz när han kommer tillbaka.
"BUUUH!!" Skriker jag och hoppar fram framför honom när han kommer tillbaka. Hela han rycker till så att han nästan tappar glasen han har i handen, och han börjar skrika som en liten tjej.
Justin och Ryan som såg allt börjar skratta åt Chaz.
"Haha, jag trodde nästan att några Beliebers hade kommit hit" Skrattar Ryan.
"Vadå? Så du menar att jag skriker som Justins fans?" Undrar Chaz förskräkt.
Ingen svarar på frågan, utan bara skrattar åt honom, istället börjar vi vräka i oss godis.
"Vem vann spelet?" Frågar jag Justin och Ryan.
"Jag!" Svarar båda två i kör.
Dom kollar konstigt på varandra och bryter sedan ut i gapskratt. Chaz bara skakar på huvudet åt dom och säger:
"Ingen av er vann, jag vann!"
"Haha, du förlorade ju" Säger jag och armbågar honom lite lätt i sidan.
"Precis" Instämmer Ryan och ler hånfullt åt sin kompis.

Efter en stund har vi fått igång en film som alla utan jag och Chaz kollar på. Det vill säga att det bara är Justin och Ryan som kollar.
Jag och Chaz håller på att göra olika tävlingar, typ vem som kan hålla anndan längst, vem som kan få in fläst godisar i munnen sammtidigt och massa anndra töntiga saker. Men vi har hur kul som helst.
"Kan ni två vara tysta i fem minuter?!" Stönar Ryan när vi får ännu ett skrattanfall.
Jag och Chaz struntar fullständigt i Ryan och fortsätter att fjanta oss.
Då och då märker jag att Justin sneglar på oss.
"Okej, vi kör tysta leken!" Säger Chaz som om det var världens bästa idé. "Vi börjar NU!"
Hela tiden sitter han och göra grimaser åt mej för att jag ska börja skratta, och det dröjer inte länge tills jag börjar asgarva.
"Hahaha, du är så söt när du skrattar!" Utbrister Chaz.
"Haha du med"
Då märker jag hur Justin kollar lite extra på oss med ett annsiktsuttryck som jag inte riktigt kan läsa...


KOMMENTERA! :D

PeaceN'Love



Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra:)

2011-03-15 @ 16:28:25
Postat av: ciaRA

åååå meeeeer såå bra nu!!!!;^)

2011-03-15 @ 17:39:00
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Svarten97

ooooooo :O vad kommer hända nuuuuuuuu? :D

2011-03-15 @ 19:17:41
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: miri

omgg!!!! bästtttt merrrr !

2011-03-15 @ 20:03:19
Postat av: jennie

hej sorry att jag inte har komenterat på länge men, neeee inte chaz neej gud nej inte chaz. jennie och chaz är bara vänner inte mer och justin får inte göra slut med jennie !!!!!! JENNIE OCH CHAZ ÄR BARA VÄNNER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-15 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0