Love is always love - Del 44

Jag känner igen det från bilder som jag har sett på internet. Det är ett ganska litet mysigt rum.
Och det är en board runt hela rummet som det står 'Toronto' och 'Maple Leafs' på.
Och allt är blått och vitt.
Han har många olika priser på en hylla och även uppsatt på väggen...

Medans jag kollar runt i rummet slänger sig Justin i sängen. Som han nästan alltid brukar göra.
Jag märker att han kollar väldigt på mej.
"Vad är det?" Undrar jag och vänder mej mot honom.
"Kom" Säger han och ler mot mej.
Han sätter sig upp i sängen och jag sätter mej brevid honom.
Jag sitter länge och väntar på att han ska säga något, men han bara sitter där och kollar på mej.
"Men vad?!" Frågar jag lite irriterat, men ändå kan jag inte låta bli att skratta till lite.
"Men vad?!" Citerar han mej med löjlig röst.
"Men vad är det?" Förtydligar jag och försöker att se allvarlig ut. Vilket jag nog inte lyckas med.
Han ler och slickar sig runt sin mun samtidigt om hans blick glider ner till mina läppar. Jag ler lite för mej själv och vet precis vad det är han tänker på. Och innan jag hinner reagera känner jag hans mjuka och något fuktiga läppar pressas mot mina.
Jag besvarar kyssen som blir allt mer och mer panssionerad. Jag ryser till när Justin tar sin hand och drar den genom mitt hår.
Jag avslutar kyssen och kollar in i hans bruna ögon och även denna gången är jag nära på att drunkna i dom.
Jag slänger mej i sängen med huvudet före och tvingar mej själv att inte totallt smällta av hans blick.
"Justin, du gör mej fortfarande alldeles knäsvag, varje gång jag stirrar in i dina ögon så bokstavligen smällter jag!" Säger jag med huvudet nerborrat i hans kudde.
Jag kan riktigt höra att han ler och jag känner hur han sätter sig lätt på mina lår. Sen tar han försiktigt bort mitt hår från nacken och lägger allt åt ena sidan.
Sen böjer han sig fram och kysser mej lätt flera gånger i nacken. Vilket får mej att rysa till av behag.
Efter en stund känner jag hur trycket lättar över mina lår och förstår att han måste ha gått av mej. Jag stryker bort lite hår som hamnat i annsiktet och sen kollar jag upp, och det första jag ser är Justins bländande leénde, som sedan övergår i ett litet gulligt skratt.
"Vänta lite" Säger han och reser snabbt upp ur sängen med ett litet flin i ansiktet.
Jag sätter mej upp för att se vad han gör. Han börjar att rota runt i sin väska.
Efter en stund får han upp något, men jag ser inte vad det är eftersom han sitter ivägen. Och det verkar inte som om det är meningen att jag ska se det heller, för så fort han rest sig upp tar han det har han har i handen och gömmer det bakom ryggen.
"Vad har du där?" Frågar jag nyfiket och försöker se vad det är han gömmer.
"Tänk snabbt" Säger han och i samma sekund kommer det en Red Bull flygande emot mej.
Jag skriker till, och av ren reflex fångar jag den.
"Biebz har alltid minst en Red Bull till hands" Säger han och flinar.
"Haha, så att du ska kunna flyga iväg med dina Red Bull vingar eller?" Säger jag och skrattar.
"Haha. Precis!"
"Och så ger du den till mej? Tänk om jag flyger ifrån dej"
"I så fall flyger jag med dej, tro inte att du får hela själv. Vi delar på den, jag råkade dricka upp den anndra i flyget när du sov." Säger han och blinkar mot mej.
Sen tar han drickan ifrån mej och öppnar den och tar två jätte klunkar ifrån den, sen räcker han över den till mej.
"Tack för att du sparade något" Säger jag och ler ironiskt.
Jag dricker en klunk, och då ska såklart Justin jävlas med mej och slå på burken så att hälften av drickan hamnar i mitt knä.
Jag kollar mordiskt på honom men han bara skrattar. Och det smittar av sig för efter en stund sitter även jag där och skrattar.
Lagom till vi har hjälpts åt att torka bort drickan från mitt knä ropar Justins mormor att maten är klar.
Justin springer som ett litet barn upp för trappan.

Vi sätter oss runt bordet med dom anndra, det doftar gott av ris och kyckling.
Och det smakar väldigt gott för den delen också.
Vi sitter länge och pratar och äter och har det jätte trevligt. Men efter en stund börjar Jaxon få nog, så jag och Justin får som uppgift att gå och natta honom.
"Jag vill leka" Är det första Jazzy säger när vi kommer tillbaka.
Jag och Justin tar med henne till vardagsrummet där det ligger dockor utspritt över hela golvet.
Jag flinar och plockar upp en docka från golvet och håller upp den framför Justin.
"Haha, Jazzy gillar faktiskt att leka med den. Eller hur Jazzy?" Försvarar Justin sig.
Jazzy bara kollar konstigt på honom, men när hon får syn på dockan reser hon sig upp från golvet och springer fram och tar dockan med ett leénde på läpparna.
"Min bror" Säger hon glatt och håller fram Justin-dockan framför mej.
Både jag och Justin börjar skratta, och bara för att vi skrattar gör Jazmyn det med.
Vi sitter en stund och leker med Jazzy. Och till min glädje verkar hon gilla mej.
"Jag går bara på toa" Säger Justin och försvinner ut från vardagsrummet.
Jazzy verkar inte ens märka att han försvunnit utan hon sitter lika glatt kvar och leker.
Jag är så inne i lekandet med Jazmyn så att jag knappt märket att Justin står i dörröppningen och kollar på oss.
Han ler mot mej när han märker att jag har sett honom.
"Du skulle bli en bra mamma." Säger han och kommer och pussar mej lätt på kinden.
Jag ler åt komplimangen och tar emot en docka som Jazzy räcker mej.
"Jazzy?" Säger Justin. "Du ska gå och lägga dej nu"
Hon sträcker på armarna vilket betyder att Justin ska bära upp henne.
"Jag trodde hon skulle protestera" Viskar Justin till mej när han har fått upp henne i sin famn.

Resten av kvällen spelar alla spel tillsammans. Justin är verkligen en vinnarskalle och han tar verkligen spelet på största blodiga allvar.
"YEEEEEEEES!" Skriker han högt när han tillslut vinner hela spelet.
"Sch! Väck inte Jaxon och Jazmyn" Säger Jermery och tar pekfingret framför munnen.
"Bara för att inte du vann" Säger Justin och flinar.
Jermery bara blänger på honom.
"Justin, jag har bäddat där nere." Upplyser Justin mormor oss om. "Föresten, är det inte bra att du dricker så mycket Red Bull" Säger hon sedan.
Då får både jag och Justin svårt att hålla oss för skratt så vi säger fort godnatt till alla och sen går vi ner till Justins rum.
Och som sagt var så står där en extra ihopfällbar säng på golvet.
Vi ligger och bara pratar med varandra långt in på småtimmarna. Jag kan verkligen prata om allt med Justin, han är så lättsam och han lyssnar och förstår.
Det är en sak som jag har insett, och det är att han inte bara är min pojkvän utan även min bästa vän.
"Du, Jennie.." Börjar Justin.
"Ja?"
"Om inte du hade träffat mej, vad tror du att du hade gjort då?" Undrar han. Jag blir lite överväldigad av frågan, jag har faktiskt inte tänkt på det så mycket.
"Jag vet faktiskt inte.." Svarar jag. "Levt ett normalt och nog inte lika galet liv anntar jag. Det är svårt att föreställa mej ett liv utan dej."
Jag ser hur han ler lite svagt mot mej i mörkret.
"Du då? Om inte du hade träffat mej" Säger jag.
"Jag hade väll fortsätt som vanligt med min karriär. Men jag hade hittat dej tillslut ändå. För den rätta hittar man alltid, och du är den rätta"
"Naww" Säger jag och böjer mej fram och kysser honom.

Sen lägger jag mej ner och blundar och när jag öppnar ögonen igen gör det ont i ögonen av det plötsliga ljuset som lysser in i rummet.
"Godmorgon" Säger Justin.
"Godmorgon" Svarar jag trött och drar handen genom mitt toviga hår.

Efter frukosten går jag och Justin ut på gården. Han insisterar på att få lära mej att åka skateboard fast jag redan nu vet att jag aldrig kommer klara det.
"Men du kan ju inte veta om du aldrig har provat" Säger Justin och tar fram en skateboard och börjar åka på den.
Han åker runt lite och göra några trix och sen åker han och stannar brädan perfekt framför mej.
"Nu är det din tur, baby"
Jag suckar och ler samtidigt.
Jag låter honom visa mej hur man gör. Men jag har till och med problem med att kunna stå på brädan när den rullar utan att vingla.
Men efter en stund klarar jag faktiskt till och med att svänga och bromsa.
"Bra! Jag sa ju att det skulle gå. Never say never" Brömer Justin. "Jag kan lära dig ett trix också, det enklaste"
Han visar några gånger hur jag ska göra, men när det är min tur att prova börjar det regna.
Det märks verkligen att det är höst. Alla träd har tappat alla löv och tempraturen verkar bara sjunka och sjunka för varje dag som går.
Och regnet blir min räddning från att slippa åka mer skateboard, även om det dock var ganska kul.

"Vem smsar du med?" Undrar jag när vi kommit in och fått av oss ytterkläderna och sånt.
"Ryan" Svarar Justin och stoppar undan mobilen igen.
Just det, Ryan och Chaz och den där hockey tävlingen. Har Jermey glömt bort den?
Och precis när jag tänker det kommer Jermey ut i hallen där vi står och Justin försvinner in i köket.
"Hur blir det med den där hockey tävlingen imorgon?" Undrar jag så tyst jag kan.
"Jag tänkte prata lite med dej om det." Svarar Jermey. Han hade inte glömt det ändå. "Den börjar klockan ett imorgon och håller på till tre någon gång. Ryan och Chaz vet redan att vi kommer så dom är beredda. Du behöver i stort sätt inte göra någonting, förutom att inte avslöja något vill säga." Informerar han.
"Vad pratar ni om?" Undrar Justin som nu har kommit ut i hallen
Jag rycker till av hans fråga och vänder mej mot honom. Har han hört vad vi har pratat om...?




KOMMENTERA! :D

UPDATE: Jag vet inte varför bilden och sträcket hamnar här nere. Jag håller på att försöka och få det rätt, men när jag trycker på publicera hamnar det ändå här nere. :S
Ni lär ju märka när jag har fixat de :P


PeaceN'Love

 


Kommentarer
Postat av: Svarten97

2937663! /awesome! ;)

2011-03-13 @ 12:20:20
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: miriammm

omb du är helt underbar älskar novellen vill inte at den ska ta slut :(

2011-03-13 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0