Vet inte..

Just nu känner jag bara för att lägga ner bloggen.
Har ingen fantasi, och inga bra ideér på vad som kan hända i novellen. Det känns inte lika kul att driva en novellblogg längre, har typ tröttnat.
Känner inte för att skriva Bieber-noveller längre, jag menar, alla liknar ju typ varandra?
Och sen så flyttar jag snart och kommer nog inte ha så mycket tid att skriva heller.
.
Aja, jag måste i alla fall tänka egenom det här. Men om jag skulle bestämma mej för att sluta skriva skulle jag såklart avsluta 'You're everything I could ever wish for' först.
Men om jag lägger ner bloggen kommer jag säkert ångra mej sedan. Så jag vet inte.
Som sagt, jag måste fundera.
Om ni har några idéer på vad som kan hända i novellen -kommentera! :)
.
.
PeaceN'Love

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej nej nej nej nej, snälla ta inte bort bloggen! Jag älskar det du skriver, jag kollar din blogg flera gånger om dagen, snälla ta inte bort den :(



Nu när dem är tsm, så borde det komma liiite drama, inte värsta grejen men typ att någon av dem blir avundsjuk på nån tjej/kille som kommer in i deras liv.Eller kanske mer romantik,dejter,bio m.m :D



Du är sjukt bra på att skriva, glöm inte det!

2011-07-29 @ 18:37:55
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: amanda

OM DU LÄGGGEER NER NOVELLEN DÖR JAG!!!! DEN ÄR TYP MITT LIV.

2011-07-29 @ 18:43:13
URL: http://amandapaavola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Seriöst du får inte sluta :( bloggen är mitt liv går in här och kollar flera gånger om dagen. Bästa novellen någonsin. Nu tycker jag att de är väldigt romantiskt några kapitel och sen kanske det blir lite drama men sen blir allt bra igen :D

2011-07-29 @ 20:32:46
Postat av: Viviii

Nej sluta inte :/ Jag ÄLSKAR din blogg, det är en av mina favorit novell bloggar och jag läser SJUKT många noveller! Snälla sluta inte :( Du är VÄRLDS BÄST på att skriva, är helt kär i din novell haha :D

2011-07-29 @ 20:37:29
Postat av: Hille

Jag älskar din blogg men om du har tröttnat lite kan du ju ta en blogg paus elr nåt. Men du är så jävla duktig på att skiva :D

2011-07-29 @ 22:56:23
URL: http://hille.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

NEEEEEEEEJ! :(

2011-07-29 @ 23:04:18
URL: http://stinajohanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej nej nej nej!!!!!

Snälla fortsätt att skriva du är sjukt grym på det.!

Det här är min favorit novell!!!!!!

2011-07-30 @ 12:27:47
Postat av: Sofia

Meeeh ta inte bort den de är ju typ den bästa novell bloggen!!

2011-07-30 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0