Ny Header

UPPDATE: Det verkar som om den nya delen hamnar under detta inlägget. Blev så på min data i alla fall och på min systers. Så om ni inte ser den, skrolla ner.


Gjorde en ny header lite snabbt. Har tröttnat på den gamla svarta tråkiga designen, det är ju en Bieber-novellblogg och det tycker jag ska synas! :) (Om du inte ser den tryck f5)
Men headern är bara tillfällig, vill ha en riktig sen, får se när det blir eftersom jag inte är så duktig på sånt själv. Om det är någon som kan göra en snygg design/header hör av dej :)
Så länge så får ni stå ut med denna.

Del 30 ska jag försöka bli klar med ikväll, men eftersom jag inte har något internet sent på kvällen/natten så kommer den förmodligen upp imorgon bitti, så fort jag har vaknat ;).

Ha det bra alla söta läsare, älskar er! :)




PeaceN'Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0