Love is always love - Del 9

Först av allt kollar vi in rummet, det är inget speciellt rum. Den har en toa, en dusch, tv och en dubbelsäng.
Vi gör oss iordningen och sen går vi och lägger oss.
Justin somnar före mej för jag hör hur han snarkar. Men efter en stund somnar även jag...



Jag sover riktigt gott den natten. Men det är nog inte så konstigt, jag sover ju brevid Justin!
Jag kan fortfarande inte riktigt tro på att allt detta verkligen har hänt mej. Det är för bra för att vara sant.
Men om det är en dröm.. hoppas jag att jag aldrig vaknar upp.
"Jennie! Jennie!" Hör jag Justin väsa i mitt öra.
Jag vänder mej trött emot honom och öppnar ögonen, han ler mot mej.
"Vad drömmde du egentligen?" Undrar han.
"Jag vet inte, jag kommer inte ihåg.." Säger jag trött.
"Jag slår vad om att det var om mej" Säger han och flinar. "Vet du att du pratar i sömnen?"
"Nej, vad sa jag?" Undrar jag och gnuggar mej i ögonen.
"Åh Justin, Justin!" Härmar han och skrattar.
Jag börjar också skratta men sen blir jag fult seriös.
"Nej, men seriöst jag sa väll inte så?"
Då börjar Justin skratta ännu mer. Jag slår retsamt till honom på armen.
"Haha det gick inte att höra vad du sa"
Jag pustar lättsamt ut. Vilken tur! Tänk vad pinsamt det hade vart om jag verkligen sa så.

Runt ett tiden checkar vi ut fråm hotellet och börjar våran resa hemmåt.
Vi stannar på Drive in på Mc'Donalds och vi får maten gratis när hon som tar emot vår beställning ser att det är Justin Bieber.
Jag och Justin sitter i baksättet och snackar om allt kul vi gjorde igår, när Kenny helt plötsligt tvärbromsar.
"Helvete, jävla idiot!" Hör jag honom svära tyst.
"Vad hände?" Undrar Justin och lutar sig frammåt.
"Idioten körde mot rött, vi kunnde krockat!" Svarar Kenny chockat.

Vi tänker inte mer på det utan fortsätter köra hemmåt.
Men utan att säga något märker jag att samma bil har följt efter oss i mer än en timme nu. Men i och för sig kanske inte det är så konstigt, den kanske bara ska åt samma hål som oss.
Men jag får en obehags kännsla ändå. Tillslut kan jag inte hålla inne det mer.
"Har inte den bilen varit efter oss ganska länge?"
Justin kollar bak i fönstret och jag ser att Kenny kollar bak i backspegeln.
Justin vänder förvånnat sig om igen.
"Han tog kort på mej när jag kollade ut"
"Det är samma bil som körde mot rött" Säger Kenny "Det är nog en paparzzi, kolla inte ut något mer"
Jag ser att Kenny hela tiden kollar oroligt ut i bakspegeln. Det är något mer.. något som han inte talar om för mej och Justin.
"Ska vi inte göra något åt den?" Undrar Justin
"Vi är snart hemma, privat mark du vet"
"Jo jag vet, men dom lyckades ju ta kort på mej och Jennie sist gång"
Det svarar inte Kenny på.

Jag och Justin sitter och flummar när vi svänger in på hans garageupfart, bilen är borta.
Kenny går in i huset och Justin går ut ur bilen och ställer sig utanför och dansar en väldigt oseriös dans för mej, jag skrattar så jag knappt får någon luft.
Han kollar över taket på bilen och jag ser att han får syn på något, hans annsiktsuttryck ändras snabbt.
"Hahaha Justin vad är det?" Frågar jag och börjar gå ut från bilen.
"Nej!" Skriker han och springer mot mej, han stänger bil dörren och brottar typ ner mej. "Var är Kenny?" viskar han pannikslaget, han ligger fortfarande halft på mej
"Han gick in. Vad är det?"
"Fan.. dom får inte vara här"
"VA? Vilka?!" Undrar jag utan att fatta någonting alls. Men sen går det upp för mej att det säkert är Paparazzin där ute. Och jag hade rätt.
"Paparazzin! Många!" Säger han. "Minst 10 stycken" 
"Justin, rutorna är tonade, dom ser inte in. Så du kan nog gå upp från mej nu. Jag kan inte anndas.."
"Haha oj, men jag kanske vill ligga här..?" Säger han och blinkar lite med ena ögat, men sen går han upp från mej i alla fall. Jag reser mej också upp och ser att det står paparazzin överallt runt bilen och bara väntar på att något ska hända, så dom kan ta kort och sprida ut sina jävla lögner. Folk gör visst allt för pengar!
Justin duckar igen eftersom vindrutan och fönstrerna i framsätet inte är tonade.
Vi sätter oss på golvet för att inte synas.
"Fan, min mobil är i påsen som Kenny bar in" Säger Justin och suckar.
"Du kan få låna min" Säger jag och börjar gräva i min väska. Jag får fram mobilen och ger den till Justin.
"Toppen! Ditt batteri är slut" Säger han och räker över min mobil till mej igen.
Vi sitter bara tysta en stund där på golvet och tänker på vad vi ska göra, dom borde ju ge upp så småning om.
Dom har säkert redan fått bilder på när Justin dansa sin lilla dans.
"Om det är någon jag vill gömma mej med för massa paparazzin i en bil, så är det med dej." Säger han och ler mot mej. Jag känner att hans hand nere på golvet letar efter min.
Vi sitter en stund och håller varandra i handen.
Det känns faktiskt inte så farligt att vi är omringade av massa paparazzin längre..
Att vara med Justin är ju det ända jag vill, han får mej att känna mej speciell. Han får mej att smälta tottalt med allt han säger och gör.
"Tror du dom ger upp snart?" Undrar jag viskande.
Justin kollar på mej och ler lite och rycker på axlarna.
"Kolla" Säger han och sträcker sig över mej för att ta min väska som ligger i sätet ovanför mej. Men istället för att ta den bakom ryggen på mej, väljer han att sträcka sig över mej och ta tag i den. Han stannar lutande över mej. När han håller väskan i ena handen, kollar han på mej med den där blicken som han gjorde i det där spegelhuset på nöjesfältet.
Sagta närmare sig våra läppar varandra, och den här gången vänder jag inte bort huvudet.
Jag låter han kyssa mej. Det kittlas i min mage när våra läppar möts och fjärilarna i magen blir som galna.
Kyssen varar i ungefär 10sekunder, sen går hans huvud sagta ifrån mitt och han biter sig i lite i läppen och ler.
Han sjunker ner på sin plats igen, och ingen av oss säger ett ljud.
Jag kan inte fatta! Justin kysste mej nyss!
"Nyp mej.." Tänker jag högt, jag måste drömma.
Justin skrattar åt mej och tänker precis nypa mej i armen..
"Nej! Om det är en dröm vill jag helst inte vakna" Säger jag och skrattar.

Jag vet inte hur länge till vi sitter där i bilen, men efter en stund vågar Justin resa sig upp och kolla.
"Dom är borta" Säger han lättat.
Vi går ut ur bilen och in i huset. Påväg in i vardagsrummet möter vi Kenny.
"Vart är du egentligen när man behöver dej?" Undrar Justin.
"Vadå? Vad menar du?"
"Det var minst 10 paparazzin där ute! Vi var tvungna att gömma oss i bilen." Berättar han. "Fast det gjorde inte så mycket" Säger han sedan så tyst så bara jag hör.
Kenny går iväg för att ringa någon. Om dom skulle komma igen skulle han ju inte klara att få bort dom helt ensam.

Farmåt kvällen åker jag hem.
Dom här två dagarna med Justin har varit helt fantastiska! Jag kan lungt säga att det är bland dom högst upp på min topp tio lista, om jag nu skulle ha någon.
Jag berättar för mamma och pappa om dagen, dom verkar ganska nyfikna. När jag berättar att vi blev förföljda och att vi var tvungna att gömma oss i bilen för paparazzin blir mamma rätt så orolig.
"Jag som trodde det var säkert att vara hemma hos Justin" Säger hon.
"Det trode jag med, men dom ska få bort dom. Dom får ju inte vara där egentligen. Typ anmäla dom eller något" Förklarar jag för henne för att göra henne mindre orolig.

Jag går upp på mitt rum och sätter mej framför datorn och loggar in på Twitter.
Jag kollar lite på dom senaste Tweeten och upptäcker även att jag har hur många nya followers som helst!
Justins senaste Tweet är:
'Har haft två helt underbara dagar! Tack!!' 
Jag loggar ut igen och börjar surfa runt lite på internet. 
Då märker jag att bilder från när jag och Justin var på nöjesfältet har kommit upp, hur många som helst!
När vi spelar på hjul, när vi åker karruseler, när vi äter, när vi bara går, när Justin vinner den där stora Nallen till mej, ja, det finns hur mycket bilder som helst!
Nallen har jag bestämt mej för att ha i sängen när jag sover, då kommer jag sova som en stock varje natt. 
Då kommer jag på att jag glömde lämna tillbaks Justins kläder som nu är rentvättade. Jaja, han kan ju få dom någon annan gång. 
Bilderna från idag har inte kommit upp i alla fall. Men dom kommer ju säkert komma upp så småning om..
Jag börjar skratta när jag tänker på Justins grymt snygga dans, och sen bara hur han kastar sig in i bilen.
Och hur han sträcker sig över mej och kysser mej..
Jag blir alldeles varm när jag tänker på det.

Jag kommer på mej själv flera gånger med att sitta och dagdrömma om Justin, han är verkligen den ända jag tänker på.
Varje sekund jag inte är med honom, saknar jag honom.
Och när jag är med honom är livet bäst! Jag kan verkligen vara mej själv med honom.
Vad är detta, är jag kär? Jag har aldrig kännt så här förut..


Det tog skit lång tid att få ihop den här delen och den blev ändå inte så lång. Hoppas att det duger. :)
Kan jag få mer än 10 kommentarer på denna delen? :) Skulle vara jätte kul!
Kom igen nu :D

PeaceN'Love







Kommentarer
Postat av: ina

Du är bäst på att skriva noveller! Älskar den, när man läser så känns det verkligen som att det händer en själv, sitter och ler när jag läser! ;D

2011-01-11 @ 21:02:58
Postat av: Sandra

dina noveller äger ut ALLAS andra! Dina är mycket mer verkliga än alla andra och du är sjukt duktig :D

2011-01-11 @ 21:13:10
URL: http://superr.blogg.se/
Postat av: jennie

ååååh så spänande så bra !!!!!!!!!

2011-01-11 @ 21:15:32
Postat av: Erica

så bra !!!!!!! ny läsare super bra började läsa i dag !!!! super bra skriv mer !!!!!!!

2011-01-11 @ 21:16:27
Postat av: Erica

den kpmmer taren innan mig de var jag jag tror att jag glömde att skriva a et

2011-01-11 @ 21:17:34
Postat av: elina (:

älska älska älska!!! vill läsa nästa nu! :D

2011-01-11 @ 21:59:56
URL: http://baralillaelina.blogg.se/
Postat av: Felicia

bilder i inläggen? :)

2011-01-12 @ 15:18:59
Postat av: I <3 JUSTIN BIEEER

Sjukt bra asså !! men det skulle vara jättekul om du la upp en bild för varje avsnitt ;) SJUKT BRA, vill läsa hela tiden :)

2011-01-12 @ 19:23:18
Postat av: Anonym

älskar det <333

2011-01-12 @ 19:57:41
Postat av: adisa

kan ju bara säga att man ryser till av glädje när man läser diina noveller ! :D

2011-02-14 @ 17:38:36
URL: http://adiisapristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0