Love is always love - Del 6

"Justin, det var någon som ringde mej och typ ställde massa frågor om hur jag känner dej och om vi dejtar eller om vi är tillsammans." Säger jag förvånat.
Justins annsiktsuttryck förändras från glad till typ arg.
"Fan.." Hör jag honom säga lågt och kolla ner i golvet...


"Vad är det? Vet du vem det är? Frågar jag och försöker få ögonkontakt med honom.
"Nej, men allt är mitt fel. Det var säkert en reporeter som ringde. Och nu kommer det komma ut massa ryckten." Säger han och suckar och kollar upp på mej. På ett sätt kan jag förstå honom, det måste nog vara jobbigt att det går massa ryckten om en hela tiden.
"Men hur fick hon mitt nummer?"
"Jag vet inte, sånt går ju att kolla upp."
Men jag fattar fortfarande inte. Hur kan dom veta mitt namn och sånt? Hur kan någon ha sätt oss, vi har ju knappt varit ute.
"Jaja, men nu skiter vi i det. Det får bli som det blir. Nu ska vi göra något kul!" Säger han rycker upp sig en aning.
"Vadå?" Undrar jag
"Ehm... kom! Vi kan gå ut på baksidan" Säger han och reser sig upp.

Solen håller på och gå ner så himlen skiftar i rosa, det är väldigt vackert.
Justin säger åt mej att vänta lite, så jag sätter mej på altanen och väntar. Jag sitter och kollar upp mot himmlen när jag känner något blött träffa mej rakt i ryggen.
Jag vänder mej om och där står Justin med en vattenslang och sprutar på mej.
"AAAH! Justin det där är inte snällt!" Skriker jag, men han bara skrattar.
Han springer ut med slangen på gräsmattan. Vid det här laget är jag nästan helt genomblöt, tur att jag lämna min mobil inne.
Då kommer jag på värsta bra idén. Jag tar slangen och håller ihop den så att inget vatten kan komma fram.
"Så får du inte göra! Det är fusk!" Ropar Justin.
När jag märker att han håller den riktad mot sig själv släpper jag taget om slangen så att allt vatten sprutar på honom. Jag skrattar som bara den, vilken min han gjorde när han fick allt vatten på sig.
Då kommer Justin emot mej med ett flin i annsiktet, jag backar hela tiden bakåt för att inte bli träffad av strålen.
Tillslut tar det stopp. Jag står nu mot husets vägg.
"Nej, nej, nej Justin! Du får inte spruta mer nu." Säger jag. Men det struntar han såklart i.
Jag får tag i hans handles och lyckas rikta strålen mot honom istället.
Vi står och fightas en stund och tillslut lyckas jag ta slangen ifrån honom också.
Då ser han ut som ett litet barn som nyss tappat sin glass.
Jag skrattar åt honom och sprutar ner honom med vatten.
Han trycker in mej mot väggen och försöker ta slangen ifrån mej. Båda två skrattar så vi håller på att dö.
Då tappar jag den och den rammlar på marken, men varken jag eller Justin tar upp den vi bara låter den spruta rakt upp så det regnar ner vatten på oss.
Jag kollar på Justin och hans kläder är alldeles genom blöta så dom liksom smiter åt på hans kropp, och gud så snygg han är. Hans hår är blött och det droppar från det.
Jag märker att även han kollar på mej, då upptäcker jag att min tunnika som är alldels genomvåt sitter som fastklistrad på min kropp och min bh lyser igenom.
"Justin sluta kolla" Säger jag och skrattar.
"Jag gör inte det" Svarar han och koller upp på mitt annsikte igen. Och då ser jag att han rodnar lite!
"HA! Jag sa ju att jag kunde få dej att rodna!" Säger jag stolt.
"Jag rodnade inte.." Säger Justin och försöker se oskyldig ut.
"Haha, försök inte. Jag så dej allt"
"Haha okej då" Erkänner han tillslut.

Vi går in och Justin springer upp för att hämta torra kläder till oss.
Jag får låna ett par shorts och en T-Shirt med något tryck på.
"Toan ligger anndra till höger" Säger han och kastar kläderna till mej.
Jag går till toan och byter om, och när jag ändå är på en toalett passar jag på att kissa också. När jag tvättar händerna och kollar upp i spegeln som hänger ovanför handfatet ser jag att mitt hår ligger alldeles huller om buller. Jag försöker fixa till det så gott det går innan jag går ut igen.
När jag kommer ut sittar han i soffan med fötterna på bordet och fjärrkontrollen till tven i handen.
Han har också bytt om till shorts och en T-shirt.
Han stänger av tven när han ser mej och granskar mej från topp till tå.
"Hej snygging" Säger han och ler.
Jag skrattar lite och sätter mej brevid honom i soffan.
"Hur mycket är klockan?" Undrar jag.
"Halv tio"
Redan halv tio tänker jag, tiden går otroligt snabbt när man är med Justin.
Då ringer min mobil igen. Och även denna gången är det ett okänt nummer.
Jag visar Justin mobilen han bara skakar på huvudet.
"Lägg bara på" Säger han och jag gör som han säger.
"Hur kan någon ha sätt oss?" Undrar jag.
"Jag vet inte, dom är överallt, dom kan ha följt efter när jag åkte till dej och sätt mej när jag ringde på hemma hos dej."
"Men här då? Kan dom inte ha sätt oss när vi var ute alldeles nyss?"
"Nej det tror jag inte, det är privat mark här, dom får inte komma hit" Säger Justin och ler lite. "Gud vad många ryckten det kommer komma om att jag dejtar ett fan" Säger han sedan och skrattar lite.
"Men du gör ju det, eller?"
"Ja" Svarar han och ler stort.
"Ehm.. föresten, när vill du att jag ska gå?" Undrar jag.
"När jag vill? Frågan är när du måste gå." Säger han och flinar lite.

Vi sitter och pratar och skrattar i ungefär en timme. Sen ringer mamma och säger att jag måste komma hem.
Justin är snäll och kör mej.
Vi kramas hej då vid min dörr, sen kör han hem igen och jag går och lägger mej direkt.
När jag lagt mej ner i sängen får jag en flashbak från kvällen, allt som hänt.
Jag har varit på dejt med Justin Bieber! Det är svårt att tro det, för några veckor sedan hade jag ingen aning om att det här skulle hända.
Precis när jag håller på att falla i sömn får jag ett sms.
'Godnatt sötnos ♥
xoxo Justin'
Jag svarar på smset sen somnar jag nästan direkt.

Jag vaknar tidigt nästa morgon. Varför har jag börjat vakna så tidigt för?
Jag sätter mej framför datan och loggar in på msn.
Den första som skriver till mej är Mathilda.

Mathilda says:
Hej :D <3
Vet du? jag såg bilder på Justin och ett fan. Hon var skit lik dej! :o Det står att dom dejtar!

Va?! Bilder på mej och Justin?! Åh nej fan! Det kan inte vara sant!

Jennie says:
Va? Skicka länk! :o

Mathilda länkar en sida och jag trycker för att få upp den. Som rubriken står det:
 'Justin Bieber har ett hemligt möte med ett fan?' 
Det är bilder när han står utanför mitt hus och plingar på, och en när jag öppnar dörren. Men mitt annsikte syns inte så bra.
Jag får som en chock när jag ser att det även finns bilder från när vi har vattenkrig i hans trädgård. Det var ju privat mark! På bilderna syns det att vi skrattar och har roligt, det är mest bilder bakifrån så man inte ser våra annsikten. Men en bild är tagen när jag står mot väggen och Justin framför mej, på den bilden ser det ut som Justin kysser mej! Fast det gjorde han ju inte, det ser bara ut så på bilden.
Under bilden står det: 'Justin gav henne en kyss, paret verkar ha kul tillsammans'
Vadå paret?! Vi kysstes ju inte ens, dom bara hittar på!
Jag kan verkligen förstå hur jobbigt Justin har det, det går ju ryckten om honom hela tiden. Han får inte ens vara ifred i sitt eget hem!
Jag loggar ut från msn och skiter i att svara Mathilda något mer. Jag måste få tag i Justin!
Även fast det är tidigt på morgonen ringer jag honom för att berätta om bilderna.
"Hallå?" Svarar han yrvaket.
"Hej. Har du sett bilderna?"
"Bilderna?" Undrar han trött.
Jag börjar berätta om bilderna som har spridit sig på nätet.
"Vänta lite. Sa du att det var bilder från när vi hade vattenkrig?" Avbryter han.
"Ja"
"Fan.." Suckar han. "Hur fan kom dom in?!"
Jag berättar om bilden där det såg ut som vi kysstes.
"Men det gjorde vi ju?" Säger Justin.
"Nej..?" Säger jag lite osäkert.
"Då var det väll bara i mina drömmar då" Säger han då och jag hör på honom att han bara skojar lite med mej.
Både jag och Justin börjar skratta...


Vad tycker ni om denna delen då? :)
KOMMENTERA!

PeaceN'Love



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aa de kan jag :) länka min sen länkar jag din



taaack :)

2011-01-09 @ 17:18:19
URL: http://realbelieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit bra noveller du skriver :D

2011-01-09 @ 22:02:52
Postat av: anonym

hej:D

Jag följer inte din blogg men jag tittade in och läste denna del. Den var as bra(y)

Du e ju en författare, ja ska börja följa din blogg:)

Ha det bra:)

2011-01-09 @ 22:46:16
Postat av: Anonym

Vill ha mera!! :D

2011-01-09 @ 23:01:38
URL: http://niicolez.blogg.se/
Postat av: Sandra

SHIT vad du är duktig :) Älskar dina noveller redan, keep it up girl! :D

2011-01-10 @ 00:58:09
URL: http://superr.blogg.se/
Postat av: adisa

sv: kollade in på din blogg nyss.

Började läsa dina noveller och nu måste jag bara läsa alla. Fortsätt så ! :D

2011-02-14 @ 16:58:59
URL: http://adiisapristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0