Love is always love - Del 3

Hela vägen hem håller jag på att babbla om Justin och även när vi äter.
Jag är så himla lycklig!
Percis när jag ätit upp och är på vägg upp till mitt rum ringer det på dörren..



Det första jag tänker är att det är Justin som står där.
Men det är det såklart inte.
"Hej, jag heter Eva" Säger kvinnan som står där. "Är dina föräldrar hemma?"
Vad dum jag är. Såklart det inte är Justin, varför skulle han komma till mej och ens veta vart jag bor. Jag har tydligen bara han mitt huvud just nu.
Jag släpper in Eva, som anntagligen är en av våra grannar. Jag tycker mej känna igen henne i alla fall.
Jag ropar på mamma och pappa och sen går jag upp till mitt rum.
Jag kollar på bilderna jag tog på mej och Justin på min mobil, sen lägger jag en av dom som bakrundsbild.

Dagarna går och tillslut är dagen jag har väntat på änligen här!
Jag vaknar upp på morgonen av att solen skiner in genom rullgardinen. Jag som annars brukar vara ganska morgon trött är piggare än någonsin.
Jag går glatt sjungande ner till köket och gör mej en macka och en kopp te.
När jag är klar duschar jag en lång och skön dusch sen klär jag på mej och sminkar mej. Jag funderar en lång stund på vad jag ska klä på mej. Jag funderar på om jag ska ta min Justin Bieber tröja eller något helt annat.
Men jag bestämer mej till slut för att ta på mej en grå skjorta och ett vitt linne under, och ett par jeans shorts.
Jag suckar, vad ska jag göra med mitt hår som står åt alla håll?
Jag sätter på lite musik på datan sen börjar jag platta det. 
Låten som spelas nu är E.T. med Katy Perry. Jag står där och sjunger med när mamma kommer in och säger att det är dags att åka. Jag får en kittlande känsla i magen, jag ska nu åka och se Justin!

Mamma lämnar av mig vid den fullsatta arenan.
Jag hittar min plats längst fram. Den är längst ut där gången är, där Justin kommer gå!
Jag står spänt på min plats och väntar på att något ska hända där uppe på scenen som är rakt framför mej.
Alla börjar skrika 'JUSTIN! JUSTIN!' och jag hänger med och börjar också skrika.
Efter ett tag kommer killen alla har väntat på ner genom en sak i taket. Alla börjar skrika ännu mer.
Jag tror aldrig jag har hört så höga skrik i hela mitt liv!
Första låten börjar spelas och alla jublar. Shit vad bra han är! Och så där olagligt snygg!
Tillslut kommer låten som nog alla har väntat på. One Less Lonley Girl.
Alla blir som galna, och jag börjar känna mig lite smått inklämd mellan gallret som är utåt gången och alla skrikande tjejer.
Det kommer ut en tjej på scenen med ett fan som tydligen ska bli Justins 'One Less Lonley Girl'
Jag kan inte låta bli att bli en aning avundsjuk.
Låten börjar spelas och han är som vanligt jätte gullig mot tjejen som är 'OLLG'.
När han kollar ut över publiken stannar hans blick på mej! Det ser i alla fall ut som han kollar rakt på mej.
Jag ler mot honom och han ler tillbaka åt mej. Sen vänder han sig mot tjejen på scenen som nu har börjat gråta av lycka.
Kollade han just på mej och log?! Tänk om han kännde igen mej sen då när jag prata med honom vid pizzerian.
Jaa, kanske. Vem vet?
När låten är slut och tjejen har gått ifrån scenen börjar 'Somebody To Love'.
Han dansar och sjunger skit bra. Sen äntligen går han ner på den där gången som jag står vid och springer och tar allas händer, först min eftersom jag står längst fram.
När han springer där börjar alla trycka mej mot gallret igen så jag knappt får någon luft. Alla vill ju nudda honom.
Det känns som om jag kommer bli döv också för alla skriker mej i öronen.
Men jag lyckas överleva utan att bli ihjäl klämd.

När konserten är slut går jag ut och väntar på att mamma ska hämta upp mej.
Jag behöver inte vänta så länge för hon kommer ganska snabbt.
Jag sätter mej i framsätet och berättar glatt om konserten.
Precis när vi svängt ut till den stora vägen ringer det i mammas mobil.
Hon svarar och pratar med personen i anndra änden.
"Jennie, vart är din mobil?" Undrar hon och kollar på mej.
Jag känner efter i fickan, men den är inte där! Jag måste ha tappat den under konserten.
"Den är borta!" Svarar jag. Mamma hittar ett ställe och vänder på, hon pratar fortfarande med personen i anndra änden. Är det någon som hittat min mobil? Jag fattar ingenting.
"Vi är påväg tillbaka. Bakstage sa du?" Hör jag mamma säga till personen.
När hon lagt på frågar jag vad det är som händer egentligen.
"Några har hittat din mobil inne i arenan, och dom hitta mitt nummer i din kontaktlista och ringde mej. Vi kommer får gå bak bakstage för att få tillbaka den" Säger hon och kollar på mej.
Det första jag tänker är, tänk om Justin är där.
"Vem var det du prata med då?" Undrar jag. Mamma sneglar lite på mej.
"Scooter, presentera han sig som. Det är tydligen Justins manager" Säger hon och då är vi framme till arenan igen.
Mamma börjar gå mot ett håll och jag följer efter, men har ingen anning om vart vi är på väg. Antagligen bakstage. Coolt!
"Hej, här borta" Hör jag någon lite längre bort ropa och vinka. När vi kommer närmare ser jag vem det är, det är Scooter!
"Den här tillhör dej va?" Säger han och räcker fram min mobil.
Jag tackar och tar emot mobilen. Mamma tackar också.
"Tyckte du konserten var bra då?" Undrar Scooter och kollar på mej med ett leénde.
"Jaa, jättebra!" Svarar jag. "Du kan ju hälsa Justin från mej att han är grym!"
Scooter skrattar och säger att det ska han göra och att det faktiskt var Justin som hittade min mobil.
Han kollar snabbt bakåt och får syn på något. "Varför inte göra det själv föresten?" Frågar han sedan.
"Va?" Undrar jag.
"Ey, Justin. Kom lite!" Ropar han över axeln.
Och ut kommer Justin med fortfarande scenkläderna på sig. Han ler när han ser mej.
"Jag känner igen dej.. jag träffa dej förra veckan va?" Säger han och ställer sig brevid Scooter.
"Jaa. Tack för du hitta min mobil föresten" Svarar jag och ler.
"Inga problem, jag gillar din bakrundsbild" Säger han och ler ännu mer.
Jag kollar ner och rodnar lite. Jag har ju han och mej som bakrundsbild.
Justin vänder sig mot Scooter och säger något som jag inte hör...


Ni får två delar idag, nu har det börjat hända lite saker. Men det kommer hända mycket mer :)
KOMMENTERA !! :D

PeaceN'Love


Kommentarer
Postat av: Felicia

guud vad bra. tror jag redan ÄLSKAR den här! :D

2011-01-07 @ 21:16:59
URL: http://ffeliciarosenborg.bloggplatsen.se
Postat av: bella

SKIT BRA !!!!!!! <3

2011-01-08 @ 00:00:39
URL: http://finastebella.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är så bra :D

2011-01-08 @ 00:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0