Love is always love - Del 22

Vi bestämmer oss för att kolla på en film innan vi går och lägger oss.
När filmen är slut somnar jag nästan med en gång i den mjuka varma sköna sängen.
Men bäst av allt är ju att jag har Justin brevid mej hela tiden..




Jag vaknar nästa morgon av att Justin ger mej blöta pussar i hela annsiktet.
När han ser att jag har vaknat ler han och pussar mej en sista gång på munnen.
"Nu får du skynda dej!" Säger han och försöker dra upp mej ur sängen.
Då ser jag att han redan har hunnit byta om, och antagligen duschat också för han luktar otroligt gott!
"Varför då?" Undrar jag och sätter mej upp.
"Jag har beställt en lite resa till oss klockan 11, och vi ska hinna äta frukost och sånt först. Så du måste skynda dej"
"Vart ska vi ?" Frågar jag sammtidigt som jag börjar gå mot toaletten.
"Haha, det får du se.." Säger han och följer efter mej.
"Åååhh! Varför kan du inte bara säga? Alla dessa överraskningar gör mej galen!" Säger jag och skrattar.
"Äh, kom igen. Det är kul med överraskningar" Säger han med ett roligt flin och går med mej in på toan.
Han fortsätter babbla på om att det är mycket roligare att överraska folk än att berätta om vad som händer.
Men vid det laget har jag redan slutat lyssna.
"Asså Justin.. Jag ska duscha och byta om, tänker du vara kvar här inne eller?" Avbryter jag honom mitt i meningen.
"Hahah oj, tänkte inte på att jag följde med dej ända in hit." Säger han och skrattar. "Men jag kanske behöver bajsa ? Du kan ju duscha så länge så kan jag bajsa!" Säger han sedan och gör ett konstigt fejkat leénde.
"Hahaha! Ibland är du bara för omogen Justin! Ut nu." Säger jag och börjar knuffa ut honom från badrummet.
"Nej nej! Jag behöver faktiskt bajsa!" Säger han och skrattar och stretar emot när jag försöker knuffa honom.
"Försök inte!" Säger jag och knuffar honom lätt i ryggen. "Föresten, var det inte du som sa att det var så himmla brottom? Det tar ju bara ännu längre tid nu när..."
Jag hinner inte prata klart innan han avbryter.
"Jo, juste! Shit, skynda dej!" Säger han och går ut från badrummet och låter mej göra mej iordning ifred.
Jag duschar snabbt, sen fönar jag håret och plattar det.
"Vad är det för väder ute?" Ropar jag så att Justin ska höra.
Men jag får inget svar så jag provar att ropa igen. Då sticker han in sitt huvud genom dörren.
"Ville du nåt?" Undrar han
"Ja.. Jag frågade vad det är för väder ute.." Säger jag lite halft generat eftersom jag står där i bara bh och trosor.
"Inte lika bra väder som igår, mulet typ"
"Okej. Kan du hämta min väska? Den röda du vet?" Frågar jag.
Eftersom jag inte har tagit med mej några kläder in på toan.
"Visst" Säger han och försvinner ut, efter en stund kommer han tillbaka med min röda väska som jag har alla mina kläder i.
Jag börjar rota i den och hittar snart ett par ljusa jeans och en snygg topp.
"Blir det här bra?" Frågar jag Justin när jag har fått på mej kläderna.
"Jätte bra!" Säger han och ler. "Men kom nu! Det finns frukost i köket"

"Vart är det vi ska?" Undrar jag när vi sitter vid frukostbordet.
"Det får du veta sen har jag ju sagt"
Jag suckar och tar en klunk juice.

När vi är klara börjar Justin stressat duka av allting.
"Det kommer en... en, en bil hit om ungefär 5minuter och då måste vi stå nere vid gatan" Säger han och ställer in den sista saken i skåpet.

Vi skyndar oss ner till gatan utanför hotellet.
Justin tar min hand och pekar på en limmousin.
"Där är våran bil!" Säger han.
"Det är ju en limmousin!" Säger jag chockat. "Du skojar?!"
"Ser det ut som om jag skojar?" Säger han med ett flin och öppnar dörren och vi hoppar in och sätter oss.
Vi åker i drygt 15 minuter och efter en stund ser jag eiffeltornet växa fram framför oss.
Och det är tydligen dit vi ska.
Vi tar hissen upp för eiffeltornet och ibland stannar vi och kollar på utsikten. Det är helt otroligt, det känns som om man kan se hur långt som helst.
Tillslut har vi kommit högst upp som var vårat mål. Vi står och kollar på utsikten när det helt plötsligt börjar små regna.
"Det regnar" Säger jag till Justin.
"Gör det?" Svarar han och låtsas som om han inte märker det.
Jag armbågar honom lite löst i sidan på skoj.
Då börjar det spöregna, ett riktigt sånt där sommar regn som störtar rakt från skyn.
Jag tänker precis springa in under tak när Justin tar tag i min arm.
"Kom igen, lite vatten har ingen dött av" Säger han och han har redan blivit pisseblöt, det har väll antagligen jag med, jag känner mej i alla fall som en blöt hund.
Justin kollar på mej och ler sitt bländande leénde.
"Du är blöt" Säger han fortfarande lika leénde.
"Då har du inte sett dej själv" Säger jag och skrattar.
Han drar mej närmare sig och håller mej lätt runt midjan.
Han kollar forskande en lång stund på mej, sen tar han mej runt nacken och kysser mej.
Och jag kan lova dej att det var en riktigt blöt kyss, hans läppar var alledels blöta av regnet.
När kyssen är över slikar han sig lite retsamt runt munnen.
Då är jag bara tvungen att kyssa honom igen, han gör mej galen när han gör så!
Hans armar slingrar sig bara mer och mer runt mej.

Vi står nära varandra och kollar ut över Paris, Justin har fortfarande en arm runt mej.
Vi står så en stund helt tysta och kollar, det ända som hörs är regnet. Förövrigt är det helt tyst.
Efter en stund vänder Justin sitt huvud mot mej, när jag märker att han kollar på mej vrider jag på mitt huvud och möter hans blick.
"Jennie.." Börjar han alvarligt och tar min hand och drar mej ännu närmare sin kropp.
Det är nästan så att jag kan höra hans klappranade hjärtslag.
"Ja?" Svarar jag och ler lite prövande.
"Jag vill att du ska veta att.." Fortsätter han lika alvarligt och kollar mej djupt i ögonen med en mystisk blick.
"Vad? Veta vad?" Frågar jag otåligt när han helt plötsligt slutar mitt i meningen.
"Att.. att, jag älskar dej" Säger han och spricker upp i ett litet leénde.
Han säger det med sådan känsla och kärlek så jag tror att jag ska svimma, jag har aldrig hört han säga det på det sättet förut. Det var verkligen speciellt.
Istället för att säga något ställer jag mej på tå för att nå upp till hans läppar.
"Jag älskar dej också" Säger jag sedan och ler.
Vi säger inget mer, vi bara står en stund och kollar på utsikten.
Sen tar vi hissen ner igen.
På vägen ner kommer jag på det att Justin måste fixat så att tornet var stängt för allmänheten, det var ju bara vi där helt ensama.
När vi kommit hela vägen ner hoppar vi in i limousinen som kommer som ett brev på posten varje gång man behöver den.
"Vad ska vi göra nu då?" Undrar jag. "Eller ska det bli en överraskning?" När jag säger 'överraskning' säger jag det med en ljus löjlig ton bara för att reta Justin.
"Haha. Du kan få veta vad vi ska göra nu." Säger han och ler. "Vi kan väll shoppa? Vi kan ju behöva lite torra kläder, och jag har inte tänkt att vi ska åka hem riktigt än."
"Ja! Det blir kul!" Säger jag.
Man kan nog säga att vi drar till oss ganska mycket uppmärksamhet när vi svänger in och parkerar limousinen.

Jag och Justin hittar snabbt kläder som vi vill ha. Vi stannar inte alls länge i köpcentrumet eftersom det är jobbigt när alla fans är efter en hela tiden.
Vi fick till och med stänga en affär som vi kollade i bara för att vi skulle få vara ifred.
Jag är verkligen inte van vid denna uppmärksamheten när folk pekar på mej och känner igen mej vart jag än går.
Det känns nästan lite läskigt.
Vi hoppar in i limousinen för att byta om till dom torra nya kläderna. Det är nästan lite pinsamt att vi gick inne på köpcentrumet typ helt blöta och letade efter kläder.

Jag verkligen stirrar ut Justins ryggtavla när han byter om. Hur snygg får man bli egentligen?!
Han drar på sig sin nya tröja och vänder sig om mot mej.

Vi åker runt i limousinen och har riktigt kul. Det finns tv och drinkar.
Jag vet inte hur många drinkar vi dricker var, men väldigt många i alla fall.
Justin tar en klunk av typ sin fjärde drink eller nåt och precis då lutar jag mej bakåt och det gör så att mina jeans gnids mott skinklädsen i bilen så det blir ett konstigt ljud.
Då ser jag som i slowmotion hur Justins dricka sprutar ut ur munnen.
Jag vänder snabbt på huvudet, men det är redan försent, all dricka har redan kommit i mitt annsikte.
Jag trokar snabbt bort det med tröjärmen och kollar sedan på Justin.
Han sitter där och gapar och jag ser hur lite dricka rinner ut ur hans mun.
Och vi det laget har jag börjat gapskratta.
Han spottar ut drickan som han har kvar i munnen i glaset igen och sen börjar han skratta som bara den.
Jag vet inte vad det är han skrattar åt, jag skrattar bara för att han gör det och för att han ser så rolig ut.
"Justin vad är det?" Undrar jag.
Jag ser att han försöker lugna ner sig lite, men han skrattar fortfarande lika mycket.
"F-f-fe-e...!!" Är det ända han får fram.
"Va?" Undrar jag och försöker att inte får värsta skrattattacken igen.
"D-duu f-feeees!" Lyckas han klämma ur sig, men det är knappt så att jag förstår vad han säger.
"Va? Sa du: 'du fes?'" Säger jag och skrattar.
Han nickar och håller sig för magen.
Och då fattar jag, när jag lutade mej bakåt lätt det ju nästan som om jag pruttade. Fast det var ju bara skinklädseln som gjorde så att det lät så.
"Hahaha! Justin det var inte jag. Det lät så när jag lutade mej bakåt i skinklädseln!"
Då börjar han garva ännu mer, nu anntagligen för att han trodde att jag fes, vilket jag inte gjorde.
Tillslut lyckas han sluta skratta.
"Jag trodde verkligen att du pruttade!" Säger han då.
"Och då var du tvungen att spotta all dricka på mej?"
"Hahaha. Oj, förlåt!" Säger han.

Under våran åk tur stannar vi och köper mat på McDonald's.
Men Justin har lovat något alldels specielt till ikväll. Jag undrar vad det kan vara.
Det ska ju också såklart bli en överraskning...


Okej, kom igen nu ppl ! Nu vill jag se mkt kommentarer! :)

KOMMENTERA! :D

PeaceN'Love



Kommentarer
Postat av: Svarten97

Meeeer meeeeer meeeeeeer!

2011-01-27 @ 21:19:45
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Sutthida

OMB va bra!!! eller... hmmmm.... jag menade SUPER!!!!

:D kan inte vänta tills nästa!!

2011-01-27 @ 21:23:11
Postat av: Betty<3

Jättebra!!<3

Meeeeeeeeer!!

2011-01-28 @ 00:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0