Love is always love - Del 20

Han lutar sig fram mot mej och kysser mej. Jag tar mina ben runt hans midja och han håller mej försiktigt under rumpan så jag inte ska trilla ner.
Kyssen bli mer och mer panssionerad och det är helt underbart!
Jag känner hans kropp mot min under vattnet.
Sen avslutar han kyssen och kollar mej djupt i ögonen.
"Du är underbar" Säger jag.
"Du med" Säger han och ler...




"Men du är underbarast" Säger jag och skvätter retsamt lite vatten på honom.
Han bara ler och ruskar på huvudet för att få ut allt vatten från håret.
Han simmar till trappstegen och går upp ur poolen. Han ställer sig på kanten för att hoppa i, men hejdar sig sedan när han märker att jag glor på honom.
"Vad är det?" Undrar han och försöker få ögonkontakt med mej.
Jag sliter motviligt min blick från hans otroligt snygga mage och möter hans flinande blick.
"Inget" Säger jag och biter mej i läppen.
"Okej" Säger han och tar satts och hoppar i poolen så det stänker vatten.
När han kommer upp igen flänger han med håret och tar sin hand i annsiktet för att få bort vatten.
"Asså, shit.." Flyger det ur mej innan jag hinner tänka.
Han kollar frågande på mej.
"Hur kan du vara så himmla.. sexig?" Säger jag med anndan i halsen och ler mot honom.
"Ja du.." Börjar han med ett leénde. Men fortsätter inte utan frågar istället om vi ska gå upp och typ ta en glass eller något.
Han går före mej upp för trappstegen och då fastnar hans badbyxor på något konstigt sätt i den, så dom åker ner så att jag som står bakom ser halva hans rumpa!
Jag börjar skratta som bara den och han drar generat upp sina byxor igen.
"Hahaha! Justin, jag såg din röv!"
"Jag vet. Så nu är det väll min tur att se din?" Säger han med ett flin när han kommit upp.
Jag hävar mej upp för stegen och sen går jag rätt in i Justin, med flit.
Han lägger direkt sina händer på min rumpa. Jag flinar lite och tar bort dom.
Jag går iväg och hämtar min handduk, jag hämtar även Justins hadduk och kastar den till honom.
När vi har torkat oss så vi inte är pisseblöta längre går vi in och byter om till våra kläder igen.
Sen tar vi hissen ner till lobbyn för att köpa glass.
Jag väljer en med vanilj och jordgubb och Justin väljer en vanlig med bara vanilj.
"Du.." Säger han när vi precis låst upp dörren till våran suite.
"Ja?"
"Du har lite glass där" Säger han och pekar på min kind, och tar sedan sitt pekfinger för att ta bort det.
"Du med" Säger jag.
"Vart då?"
"Precis där!" Säger jag och trycker upp hans glass i hans annsikte.
Han flinar retsamt åt mej.
"Mm.." Säger han och slickar bort glassen från munnen, men han får inte bort det som sitter lite längre upp.
Men det verkar han strunta i och går istället in.

Vi sitter ute på altanen och äter våra glassar, dom smälter fort i värmen så man får skynda sig att äta.
Efter det att vi har ätit upp, sitter vi en stund och pratar.
"Vänta lite." Säger Justin helt plötsligt och reser sig upp och försvinner in.
Jag väntar och efter ungefär fem minuter är han tillbaks. Han sätter sig leénde ner igen.
"Vad gjorde du?" Undrar jag nyfiket.
"Inget" Säger han avvikande. Jag märker på honom att han inte riktigt talar sanning.
"Ajo." Säger jag ironiskt.
"Men du får se" Säger han. "Du är så himmla nyfiken hela tiden"
"Och du är så himmla hemlighetsful"
"Kanske det. Men kom, jag tror det är klart nu" Säger han och räcker fram handen till mej.
Jag tar tag i den och följer efter honom genom vardagsrummet.
Det är obeskrivligt hur lyxigt allt är!
Vi går in till badrummet. Där har han tänt jättemånga värmeljus och fyllt bubbelpoolen med vatten.
På kanten av den ligger hans badshorts och min bikini.
Han har gjort det så himmla fint så jag nästan vill gråta av lycka! Så himmla romantiskt!
"Naww.. Justin!" Är det ända jag får fram.
Vi byter om till våra badkläder sen trycker Justin på en knapp som sätter på bubblorna i poolen.
Vi sitter nära varandra och Justin har hela tiden sin arm runt om mej.
"Du är så gullig Justin, du vet verkligen hur man ska behandla en tjej" Säger jag och kysser honom.
"Ja, med kärlek" Säger han och tar bort en hårlock från mitt annsikte.
Vi sitter en bra stund i bubbelpoolen och bara myser där bland alla stämningsfulla värmeljus.
Jag ler lyckligt och lutar mej mot hans axel och han börjar försiktigt smeka mej över håret.
Efter ett tag kliver vi upp igen. Och byter om till våra vanliga kläder.

"Jag är trött" Säger Justin och slänger sig på sängen. "Kän vad mjuk sängen är!" Säger han sedan och klappar med handen brevid sig.
Jag lägger mej ner på rygg brevid honom och håller med. Då sätter han sig över mej med ett ben på varje sida om mej, och en hand på varje sida av mitt huvud också.
"Fick dej!" Säger han och ler.
"Hahaha!" Skrattar jag och böjer med upp för att kyssa honom.
Det blir en riktigt lång kyss som aldrig vill ta slut och den blir bara mer och mer intensiv.
Hans händer leker lite med mitt hår, och gilder sedan ner över min kropp.
Tillslut känner jag att jag måste avbrya innan det går för långt.
Först kollar han lite besviket på mej men sen ler han.
"Kommer snart, älskling" Säger han och reser sig upp ifrån mej.
Jag ligger och ler för mej själv som ett fån. Det är första gången jag hör honom kalla mej för älskling.
Det låter bra i mina öronen och jag har absolut ingenting emot det.
När han kommer tillbaka ser jag att han gömmer något bakom ryggen.
Han tar fram det han gömmer och räcker fram till mej. Det är en liten mörkblå ask.
"Haha. Justin du friar väll inte?" Säger jag förvånat och ler.
"Haha, nej. Inte än" Säger han och blinkar med ena ögat. "Men kom igen, öppna nu!"
Jag öppnar försiktigt den lilla asken...


Ganska romantisk del, eller vad tycker ni? :)
KOMMENTERA! :D
Jag har sagt det förrut men jag säger det igen. Det är verkligen superkul när ni kommenterar det gör verkligen min dag när ni är så gulliga! Kommentarer betyder mkt!
I Love it!

PeaceN'Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde verkligen skriva mera såna här delar! ville inte att den skulle ta slut:/ SKRIV MER IMÖRA!

2011-01-24 @ 22:34:47
Postat av: Bettan<3

OMB!!<3

Jättebra!!<3<3<3

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

Längtar, läängtar ,längtaaar tiil nästa kapitell!!<3

2011-01-24 @ 23:16:19
Postat av: Anonym

Såå bra, hoppas du hinner skriva en till imorgon.. För jag orkar inte vänta du skriver så bra och de är spännande..<33

2011-01-24 @ 23:29:22
Postat av: jennie

så romantiskt bra meer !!1 <33 <33 :) just love it

2011-01-25 @ 07:53:46
Postat av: Betty<3

Jättebra<3

Meeeeeeeeeeer:D

2011-01-25 @ 15:45:09
Postat av: Svarten97

Mer mer mer mer mer!!! :D

2011-01-25 @ 17:34:22
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: miriam

naww so romantic i wish i was Emma haha mer tack i have ur novel fever <3<3<3

2011-01-25 @ 19:27:14
Postat av: OMB

OMBIEBER!!!! skit bra!! :D kan inte vänta till nästa

jag svimmar!!!! AS AS AS bra!!!!!!

dun dun dddddduuuuuhn

2011-01-25 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0