Love is always love - Del 19

När jag så gott som klar med packningen går jag och lägger mej.
Och jag somnar med världens bredaste leénde på läpparna...




Jag vaknar också nästa morgon leénde.
Jag ligger kvar en stund i sängen. Och efter en stund kommer mamma in.
"Justin står nere i hallen och väntar på dej" Säger hon.
"Va?" Undrar jag. "Be honom komma upp istället"
Mamma går ner igen och strax efter kommer Justin upp.
"Hej beautiful" Säger han med ett gulligt flin i ansiktet.
"Hej" Säger jag och kramar honom och ger honom en puss på kinden. "Kan du vänta här? Jag ska bara gå till toan och göra mej iordning"
Jag tar fram kläder ur garderoben och försvinner ut till toaletten och Justin sätter sig i min säng för att vänta.
Jag försöker skynda mej så gott jag kan så hsn inte ska behöva vänta för länge.
Jag låter mitt hår vara lite lockigt, bara små plattar ner det värsta lite grann.
När jag kommer tillbaka in i mitt rum sitter Justin i min säng och bläddrar i en av alla mina FRIDA tidningar som jag har tagit med från Sverige.
"Det står om mej här!" Säger han och pekar på en sida med en bild på honom. "Men jag fattar inte vad det står"
"Haha, det står väll som vanligt att du här så snygg och talangfull eller något sånt" Säger jag och ler.
Nu kollar han upp på mej och granskar mej från topp till tå.
"Wow.. Hej snygging!"
Jag ler mot honom.
"När går planet föresten?" Undrar jag.
"Om 4 timmar typ. Sen så tar det ju sin lilla tid att åka till flygplatsen också"
"När behöver vi åka då?"
"Om en timme"
"Jag kan inte fatta att du tänker ta med mej till Paris!" Säger jag. "Det var därför du frågade om jag hade lust att åka med på en resa någon gång, då när vi var vid McDonald's?"
"Japp!" Säger Justin och ger mej det vackraste leéndet i hela världen.
När han ler kan man inte låta bli att le tillbaka.

Jag går ner för att äta frukost, Justin följer med som sällskap även om han inte vill ha något.
Jag ställer tusen frågor om vad vi ska göra och vart vi ska bo.
Men han svarar inte på någonting. Han bara säger: 'det får du se' eller 'om jag säger det så blir det ju ingen överraskning.'
Tiden har tyckts gå väldigt fort för sen är det helt plötsligt dags att åka.
Hela Justins team kommer och hämtar upp oss! Hur coolt är inte det?
Alla är väldigt snälla och roliga. Resan tar lite mer än en timme men det känns mycket kortare.
Vi har så kul hela tiden.
Vi stannar till i en liten kiosk på flygplatsen. Och jag och Justin köper varsin dricka.

När vi väll sitter på planet är jag och Justin jätte flummiga och skrattar åt allt!
Vi skrattar åt flygvärdinan, åt Scooter, åt en gubbe som äter Chips. Ja, vi skrattar verkligen åt allt.
Efter en stund efter planet har lyft blir Justin tyst. Då märker jag att han har sommnat.
Först tänker jag väcka honom, men sen kommer jag på något som är roligare..
Jag tar fram en svart tuschpenna och börjar rita honom i annsiktet.
Jag ritar en rolig mustach på honom och singelögonbryn. Jag försöker kväva några skratt samtidigt som jag ritar för att inte väcka honom.
På hans högra kind skriver jag 'Cutie' och ett hjärta.
Då kikar Scooter som sitter bakom oss fram och undrar vad vi gör.
"Schh!" Säger jag och håller mitt pekfinger framför munnen. "Justin sover"
Scooter kollar på Justin och börjar sedan skratta åt mitt konstverk.
"Var med på att han kommer hämnas på dej" Säger Scooter med ett skratt.
"Haha. Men lova att inte säg något, innan han märker det själv, okej?" Säger jag.
Han nickar och lutar sig tillbaka igen.
Efter en stund somnar även jag.
När jag vaknar igen är det första jag ser är Justin. Jag börjar gapskratta bara för han ser så rolig ut.
Justin börjar också skratta och folk stirrar konstigt på oss.
Han tar skrattande fram en spegel och håller den framför mej.
Då ser jag att han har målat mina läppar så dom ser jättestora ut, som sånna där riktigt biffiga pussmunar.
Och målat mina kinder röda och så har han målat ögonfransar ända upp till pannan med en svart penna.
Jag börjar skratta när jag ser mej själv. Jag ser ut som en sminkdocka!
"Så blir det om man busar med Bieber när han sover!" Säger Justin och ser mallig ut.
Men jag kan inte ta honom på allvar när han ser ut sådär med mustachen och ögonbrynen.
"Haha. Har du sett dej själv då?"
"Klart! Jag ser ut som supermario!"
Då börjar jag gapskratta igen. Det stämmer faktiskt!
Folk kollar på oss som om vi var värsta dampungarna.
Då hörs en röst i högtalarna som säger att det är dags för landing och att man ska sätta på sig säkerhetsbältena.
Sen kommer det en och kollar så att man har på sig dom ordentligt.
Vi landar och jag känner att jag får värsta locken för öronen, även fast jag tuggar tuggummi som man ska göra.

Det tar lång tid innan vi hittar våra väskor, men efter ett tag kommer dom.
Innan vi åker går jag och Justin till en toalett för att tvätta bort tuschen i annsiktet.
Efter ett evigt skrubbande går det äntligen bort!
Sen åker vi någonstans, jag vet inte vart för Justin vägrar att säga.
Det är så himmla coolt! Nu är vi i Frankrike, jag har aldrig varit här förut.
Vi åker inte så jätte länge, innan vi stannar utanför ett gigantiskt hotell.
"Här ska vi bo!" Säger Justin och ler stolt.
"Va?! Det är ju värsta lyxhotellet!" Utbrister jag.
Han bara ler och drar iväg med mej till ingången.
Jag står en bit bakom när han håller på att checka in, när vi fått våra nycklar går vi dirket till vårat rum utan att vänta på dom anndra.
Jag bara står och gapar när jag kommer in i rummet. Eller föresten, jag vet inte om man kan kalla det för ett rum. Först är det som en hall, sen ett stort fint vardagsrum. Och en dörr in där det antagligen är en toalett.
Sen är det ett stort sovrum och ett kök.
Det är som ett hus eller en lägenhet.
Justin kollar på mej och skrattar.
"Nu ska du och jag ha det riktigt bra!" Säger han.
"Det kan du ge dej på!" Säger jag och börjar ta av mej mina skor.
Vi börjar kolla runt lite, det finns ett kylskåp fullt med drickor som man kan ta hur många som helst av.
Jag och Justin tar varsin dirket och slår oss ner i soffan.
Då ser jag att den även finns en altan och en pool!
"Justin! Skojar du med mej eller?!"
"Vadå?" Undrar han och öppnar sin dricka.
"Finns det pool!?"
"Japp. Allt för dej baby" Säger han och ler. Sen höjer han sin flaska. "Skål för att detta kommer bli världens bästa resa!"
Jag skrattar och tar min flaska och skålar den i hans.
"Kan vi inte sätta oss där ute?" Undrar han när han har tagit den första kluncken.
Vi går ut och sätter oss vid ett bord som står där och bara njuter. Även här i Paris är det ganska varmt och bra väder ute.
"Jag vill bada" Säger Justin helt plötsligt med bliken fäst på det blåa stilla vattnet i poolen.
"Jag med" Säger jag.
"Vad väntar vi på då?" Undrar Justin och tar min hand.
Vi springer snabbt in för att byta om till badkläder. I dörröppningen på väg ut stoppar Justin mej.
"Vi hoppar i poolen på 123. Okej?" Säger han och tar min hand.
"Okej."
På tre börjar vi springa mot poolen och skrika som två galningar.
Det är nästan ingen skillnad på tempraturen i vattnet som i luften. Det är riktigt skönt
Justin lägger sig på rygg i vattnet och börjar plaska med fötterna så det skvätter på mej och överallt.
Jag skrattar och skvätter tillbaka.
Då tar Justin tag i mej och bär upp mej i sin famn.
"Håll anndan" Säger han och dyker ner med mej under vattnet. Där släpper han taget om mej, och kysser mej snabbt. Sen simmar vi upp till ytan igen för att ta luft.
Han kommer emot mej och slickar sig försiktigt om läpparna, då håller jag verkligen på att dö. 
Han är så sexig!
Han lutar sig fram mot mej och kysser mej. Jag tar mina ben runt hans midja och han håller mej försiktigt under rumpan så jag inte ska trilla ner.
Kyssen bli mer och mer panssionerad och det är helt underbart!
Jag känner hans kropp mot min under vattnet.
Sen avslutar han kyssen och kollar mej djupt i ögonen.
"Du är underbar" Säger jag.
"Du med" Säger han och ler...


Kan inte alla kommentera nu? Vad tycker ni?
Det är jättekul när ni kommenterar :) Det gör mej peppad att skriva mera.
Så kom igen! :)

PeaceN'Love


Kommentarer
Postat av: Sutthida

OMB!! va bra den är!! :D kan inte vänta tills nästa!! :D

2011-01-23 @ 19:43:10
Postat av: Frida<33

den är as bra jag har blivit beroende av den sjukt bra asså<3333

2011-01-23 @ 19:43:15
Postat av: Anonym

I need more!! är helt fast i dina noveller!

2011-01-23 @ 19:43:46
Postat av: jennie

Fan vad bra ussekta mitt språk men altså sjukt bra blivit beroende ahahaha !!!!!!!!! :) :) <3 <33

2011-01-23 @ 21:41:14
Postat av: elina (:

den är så sjuuukt bra! MER MER MER! :D

2011-01-23 @ 21:47:43
URL: http://baralillaelina.blogg.se/
Postat av: Svarten97

Skriv ditt bästa kapitel nu! ;) Om du gör det kommer det att vara mer än awsome!!

2011-01-23 @ 22:35:09
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

Du skriver SÅÅ bra, åh du skriver så bra att man blir beroende av dina noveller, nu kan jag värkligen inte vänta tills nästa novell kommer hoppas du hinner skriva en till imorgon;)

Fortsätt skriva du är så duktig men det kanske du redan vet<333

2011-01-23 @ 23:12:30
Postat av: Felicia

SKITBRA! :D

2011-01-24 @ 07:52:33
URL: http://ffeliciarosenborg.bloggplatsen.se
Postat av: Neejra<3'

Läste alla idag, fan vad bra(L)

2011-01-24 @ 16:14:21
Postat av: miriam

this part was the most funniest cutiest and hottest of all of em men som alla andra är jag oxå helt fast i det här novellen <3<3<3

2011-01-25 @ 18:53:49
Postat av: HILLE

ååå vad bra dör lite

2011-02-23 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0