Love is always love - Del 10

Varje sekund jag inte är med honom, saknar jag honom.
Och när jag är med honom är livet bäst! Jag kan verkligen vara mej själv med honom.
Vad är detta, är jag kär? Jag har aldrig kännt så här förut..

Precis när jag tänker hoppa i säng ringer min mobil. Jag kollar på displayen och ser att det är Justin.
"Hej, snygging" Svarar jag.
"Hej sötnos. Hur mår du?"
"Haha jag mår bra. Varför undrar du det?"
"Kan inte sova om jag inte får veta att du mår bra" Säger han
"Okej" Säger jag och skrattar. "Hur mår du själv då?"
"Super! Och du föresten, i övermorgon kommer mina kompisar från kanada" Säger han glatt.
"Okej, vad kul! Vilka är det? Är det Chaz, Ryan och Christian eller?"
"Japp" Svarar han. "Och dom har faktiskt hört talas om dej.. och dom vill träffa dej, så om du vill får du gärna vara med"
"Haha, vad har du sagt om mej?" Undrar jag.
"Nja.. inte så mycket. Bara typ att jag har hittat en grymt snygg tjej. Dom blev avundsjuka ska du veta" Svarar Justin och skrattar.
"Haha. Jag är gärna med. Men godnatt Justin, jag ska gå och lägga mej nu"
"Bra. Godnatt sov gott"

Jag är så trött så jag somnar direkt.
Nästa morgon när jag vaknar hör jag att regnet smattrar på taket. Första gången på länge som det regnar!
Mamma och pappa är redan på jobbet så då passar jag på att spela hög musik.
Idag kommer inte Justin och hämtar mej utan jag får ta bussen.
Första gången jag åker buss här i Atlanta, men det går bra. Det är inte mycket folk alls på bussen, bara jag och ungefär fem stycken till.
Den sista biten får jag gå hem till Justin, men det är inte så långt, regnet har börjat avta och numera duggar det bara lite smått. 
Jag knackar på dörren och det är Pattie som öppnar.
"Hej!" Hälsar hon glatt och släpper in mej.
"Hej" Svarar jag och i samma sekund kommer Justin, lika snygg som vanligt. Han har jeans och en svart hoddie på sig som det står 'Estovar' på.  Dom anndra verkar inte ha kommit än.
"Så det blir du och killarna idag då" Säger Pattie. "Säg till mej om dom blir för jobbiga bara" Säger hon sedan och blinkar lite med ena ögat mot mej.
"Haha det ska nog gå bra!" Säger jag.
Jag och Justin går upp till hans rum och då passar jag på att ge tillbaka hans kläder.
Vi sätter oss i Justins säng som är ganska stor, större än min i varje fall.
"Du vet inte hur glad jag är över att jag träffa dej" Säger Justin helt plötsligt.
"Nej, jag är nog gladare än dej. Det här är som en dröm för mej"
"Om inte du hade tappat din mobil på konserten hade du nog aldrig suttit här idag" Säger han och ler.
"Då kanske det hade varit någon annan..?"
"Nja.. jag har svårt att tro det." Säger han och flinar. "Jag vill att du ska veta att jag gillar dej, mycket. Mer än du tror, jag tror jag aldrig någonsin känt så här för någon förut"
"Justin, du får mej att känna mej så speciell, som om jag är perfekt typ" Säger jag ler lite.
"Ingen är perfekt, men för mej är du"
När han säger det har jag bara lust att krama honom kyssa honom, han är så underbar. Jag fattar inte hur en människa kan vara så som han är.
Jag är kär! Jo jag måste vara det. Jag är kär så det bara skriker om det!
Jag lutar mej fram och kysser honom, och han besvarar kyssen. Vi är så upptagna med kyssen så vi märker inte att det kommer in någon i rummet.
"Wohoo" Hör jag någon säga. Och både jag och Justin rycker till och vänder oss mot dörren, och där står Chaz, Ryan och Christian.
"Stör vi?" Undrar Ryan och flinar.
Justin ingronerar frågan och ställer sig istället upp.
"Hej, kul att se er!" Säger han och kramar om alla på samma gång.
Jag hälsar också på alla.
"Justin, du har bra smak på tjejer" Säger Chaz och skrattar.
"Jag sa ju att hon var snygg"
Det känns nästan lite pinsamt att dom står och pratar om mej när jag står precis brevid.
Vi sitter och pratar en stund sen spelar vi lite x-box. Men jag känner att det nog inte riktigt är min grej så jag kollar mest på och hejar på Justin.
Justin är väldigt tävlingsinriktad och är hela tiden jätte peppad på att vinna.
Jag pratar mycket med Christian, han är verkligen jätterolig.
Efter ett tag tröttnar killarna på att spela x-box, så vi bestämmer oss för att göra något annat.
Jag märker verkligen att Justin har saknat dom.
Justin går runt i rummet och funderar på vad vi kan göra, jag sitter och pratar med Chaz och Christian när han helt plötsligt får fram en petflaksa.
"Jag vet, vi kör saning eller konsekvens" Säger han och håller upp flaskan. "Men allt som sägs och görs stannar i detta rummet" Tillägger han sedan.
Vi sätter oss i en ring och Justin börjar snurra flaskan. Den stannar på Christian.
"Konsekvens" Säger han efter att ha funderat en stund.
"Okej, du ska gå ner till mamma och fråga om vi kan få lite godis"
"Jag trodde det skulle vara något mycket värre" Säger Christian förvånat. "Det är bara för att inte du orkar gå ner själv, eller hur?" Säger han sedan.
"Japp och för att jag är godissugen. Men gå nu"
Han går iväg och efter en stund kommer han upp med en godis skål och Justin kastar sig direkt över den.
Christian snurrar och den här gången stannar den på mej. Jag väljer också konsekvens.
"Prata bara Svenska i en kvart" Säger han, det är ju i och för sig ganska lätt. Men det blir svårare att få dom förstå vad jag säger. Nu är det min tur att snurra flaskan också, den stannar på Justin.
Han väljer konsekvens.
"Okej, du ska stoppa in två godisar i näsan" Säger jag (På svenska) Han fattar såklart ingenting.
Jag tänker skoja lite med dom, och få dom att tro att det betyder 'du ska kyssa mej' 
"Du" Säger jag och pekar på honom. "Ska stoppa in" Säger jag och plutar med läpparna. "Två godisar i näsan" Säger jag sedan och pekar på mej.
"Aha, Du ska kyssa mej" Säger han (på engelska) "Visst"
Han ler stort och börjar närma sig mej, han tar mitt huvud i sina händer och kysser mej mjukt.
"Naww, det där var gulligt" Säger Ryan med tillgjord röst.
Vi fortsätter med Sanning eller Konsekvens en stund till och vi har riktigt roligt åt mej när jag måste prata svenska. Vi äter hur mycket godis som helst och blir superflummiga. Det slutar med att vi slutar spela, och att Chaz och Ryan står och dansar någon konstig apdans.
Sen bestämmer vi oss för att kolla på en film nere i vardagsrummet. Det blir någon konstig fantasy-film.
Fantasy är kanske inte det bästa som finns då, inte enligt mej i alla fall.
Jag sitter mest och kollar på dom anndra när dom kollar. Dom verkar väldigt inne i filmen. Fast jag ser att Justin sneglar åt mitt håll då och då.
"Ja ska bara gå på toa" Säger Justin och reser sig upp, jag nickar men dom anndra verkar inte höra.
När han märker att dom inte hörde vad han sa kollar han på mej och tar sedan min hand för att dra upp mej ur soffan.
"Kom" Viskar han och vi smyger ut från rummet.
Justin fortsätter upp för trappan och vi går upp till hans rum.
"Vad gör vi här?" Undrar jag fortfarande viskandes.
"Jag vet inte. Du verkade inte så inne i filmen, och inte jag heller så.." Viskar han tillbaka.
"Haha, varför viskar vi föresten?"
"Haha jag vet inte" Säger han och harklar sig. "Kom" Säger han sedan och drar iväg med mej till hans säng.
Vi lägger oss i sängen och kollar upp i taket.
Efter en stund stätter han sig på knä över mej med ett ben på var sin sida om mej.
Han kollar länge på mej och jag känner hans varma andedräckt mot min panna.
"Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej"
"Jag älskar dej med" Säger jag och ler.
Han ler tillbaka och pussar mej på pannan, sen kysser han mej på munnen. På ett sätt han aldrig gjort förut, våra tungor möts och det är en underbar kännsla.

Efter en stund går vi tillbaka dom anndra verkar inte märkt att vi har varit borta.
När Justin ska sätta sig ner i soffan missar han och sätter sig rakt på golvet med en duns.
Då kan jag inte hålla mej, jag börjar gapskrattar. Chaz, Christian och Ryan kollar förvånat ner på Justin som också sitter på golvet och gapskrattar.
"Vad hände?" Undrar Ryan och skrattar lite.
"H-han rammla på golvet!" Stammar jag och skrattar så jag knappt kan anndas.
Jag skrattar så mycket så jag är tvungen att hålla mej för magen.
Då ringer min mobil. Jag kollar på displayen och ser att det är mamma. Jag försöker lugna ner mej lite innan jag svarar, men det går inte så där jättebra.
"Hej" Svarar jag och försöker hålla mej för skratt. Justin sitter fortfarande på golvet och skrattar.
"Hej, har ni kul eller?" Undrar hon. Hon hörde anntagligen Justins skratt i bakrunden.
"Haha ja" Svarar jag.
"Okej, men jag kommer och hämtar dej nu, jag är där om 30minuter"

"Mamma kommer och hämtar mej snart" Säger jag när vi har lagt på.
"Nej..!" Säger Justin med en ledsen ton.
"Men vi syns ju någon annan gång?"
"Ja, det är klart" Säger han och ställer sig upp och går mot mej. Han lägger sina händer runt min midja och jag lägger mina armar runt hans hals. Han börjar sagta dansa runt med mej till eftertextmusiken från filmen.
Han kollar hela tiden in i mina ögon och som vanligt håller jag på att smälta.

Det är Pattie som öppnar när mamma ringer på dörren. Dom pratar en stund sen åker vi.
Mamma verkar på bra humör och en gammal ABBA skiva spelas högt ur högtlarna och hon sjunger med.
Sen börjar jag också sjunga med och stämmningen i bilen är på topp.
Men helt plötsligt skakar bilen till och jag känner att jag rycks frammåt, fast säkerhetsbältet tar emot.
Sen blir allt svart...


KOMMENTERA! :D
Btw, från och med del 11 som kommer imorgon, kommer jag ha bilder med. Precis som några av er ville :)

PeaceN'Love




Kommentarer
Postat av: jennie

ok det är bra med bilder !!! <3 spännande kan inte sova !!!!!!

2011-01-12 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0