Jag.

Tror inte det kommer komma upp någon ny del idag.. sry.
Hinner helt enkelt inte få ihop någon.
Men för att det inte ska bli helt tomt i bloggen så tänker jag skriva om mej själv, känns ego men ni vet ju faktiskt inte vem jag är. Okej, nu lät det som om jag var känd eller något sånt vilket jag inte är!
Jag ska sluta babbla nu!
Here we go :)


Nu har jag ju varit anonym ett tag och så.. men nu tänkte jag faktiskt avslöja vem jag är och vad jag heter och sånt :)
Okej, vart ska jag börja?
Jag heter i alla fall Erica Andersson jag är 14 år, fyller 15 den 8 Maj.
Jag har en syster vid namn Linnea, hon är lika gammal som mej.
Och ja, vi är tvillingar, väldigt lika enligt många. medans anndra inte alls tycker vi är lika.
Själv tycker jag att vi inte är lika och jag hatar när folk håller på och jämför och blandar ihop oss hela tiden.
Linnea vet inte att jag har en blogg där jag skriver noveller om Justin, dels för att jag inte vill att hon ska 'reta' mej, lr att hon ska lägga sig i, om ni fattar. Vi är ju syskon, vi bråkar all the time!
Jag bor i Trollhättan på ett litet ställe som heter Velanda, Velanda är coolt bara så ni vet! :)
Jag går i skolan och bla bla bla..
Jag har gillat älskat Justin i mer än ett år, sen typ någon gång i november 2009. Blev helt besatt första gången jag såg honom!
Hehe nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om mej, så detta får duga.
Ni kan ju fråga om ni undrar något :)





hm.. ja.. detta är då jag.

Nu vet ni vem jag är :)
Fortsätt läsa bloggen, jag lovar det kommer en ny del så snart jag har tid att skriva en.
Har inte lust att sitta inne ikväll och bara skriva. Jag vill uuuut! :)

Ha det bra ! ♥


PeaceN'Love

Kommentarer
Postat av: Bettan<3

Va sööt du ee :D

Jätte fina ögon har du också!!<3

Och aa mina syskon ee också så...

Längtar till nästa kapitell kommer skriv så fort du kan!! :)

2011-01-21 @ 23:31:10
Postat av: cia

naw vad söt! älskar dina ögon:)

2011-02-21 @ 10:20:22
URL: http://meanyoume?.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0