Love is always love - Del 31

Resten av kvällen hänger jag och Justin i en spelhall.
Helt plötsligt kommer det in en jag känner igen, men jag kan inte sätta fingret på vem det är..




Jag och Justin står och spelar pingis, men jag missar bollen hela tiden.
Vem kan det vara?
"Hallå, Jennie? Är du med eller?" Säger Justin som står beredd för att skjuta iväg bollen.
"Visst" Säger jag och låtsas som ingenting.
Men killen som jag känner igen så himmla mycket kan jag inte riktigt släppa, det är nog mest för att det är så sjukt störande på att jag inte kommer på vem det är!
Justin skjuter bollen till mej och jag träffar och den studdsatr tillbaka till honom, sen sneglar jag lite åt anndra hållet där killen står och jag ser att han står och kollar på när några anndra spelar billjard en bit längre bort i rummet.
Han verkar känna dom, men jag känner i alla fall inte igen någon av dom anndra.
Efter kanske fem mintuter försvinner hela gänget ut.

När Justin märker att billjardbordet är ledigt vill han hellre spela det.
"Men jag vet inte hur man spelar billjard" Säger jag när vi börjar gå mot billjardbordet.
"Jag kan lära dej" Säger Justin och ler.
Han ger mej en såndär pinne som man ska putta till bollarna med och säger att den kallas 'Kö'
Sen ställer han sig bakom mej och håller om mej samtidigt som han visar hur jag ska göra.
Jag låtsas som om jag inte fattar bara för att jag vill att han ska visa igen, och det gör han mer än gärna.
Sen börjar vi köra på riktigt, men det går inte alls bra för mej men Justin är jättebra.
"Det går ju inte. Kan du inte bara låta mej vinna?" Klagar jag när jag försöker träffa en boll så att den ska åka ner i ett hål.
"Haha, jag kan väll visa dej igen" Säger han och kommer runt till mej.
Han ställer sig bakom mej och håller sina händer på mina och gör rörelserna åt mej, vi skjuter iväg den vita bollen och den träffar en gul som sen åker ner i ett håll.
"BRA! High me five!" Tjoar Justin och slår sin näve i min.
Egentligen var det ju han som gjorde allt, men man kan ju låtsas att det var jag.
Helt plötsligt hör jag hur det fnittrar bakom oss. Både jag och Justin vänder oss om exakt samtidigt.
"Hihi, Hej Justin och Jennie! Kan vi få era atuografer?" Säger en tjej och håller fram ett papper och en penna.
"Ja, självklart" Svarar Justin och tar emot pennan och pappret. Han singnerar det och sen ger han mej pennan och jag skriver mitt namn under hans.
"Varsågod" Säger jag när jag är klar och ger henne pappret.
Då ser jag att det kommer ytterliggare tre tjejer fram till oss.
Vi skriver atuografet till dom med och sen så tar dom lite bilder.
"Nu måste vi gå, ha en bra kväll tjejer" Säger Justin och tar min hand.

Vi tar hissen till mitt och mammas hotellrum.
Jag knackar på, på dörren och väntar på att hon ska komma och öppna. Jag har inga nycklar så jag kan  inte öppna själv.
"Fråga om du kan vara med mej i mitt hotellrum" Viskar Justin precis innan dörren öppnas.
Men till min stora förvning så är det inte mamma som står där utan det är han. Han killen som var i spelhallen, han som jag känner igen så mycket.
"Ehm.. oj, förlåt! Vi tog visst fel rum.." Stammar jag.
"Det är lungt" Svarar han och ler lite mot oss.
"Ha en bra kväll då. Hejdå" Säger Justin och tar min hand igen, vi är precis på väg att gå när han ropar efter oss.
"Vänta lite!" Ropar han och vi vänder oss om igen.
Han kollar lite på mej och i den sekunden tror jag faktiskt att han känner igen mej.
Men sen kollar han på Justin.
"Det är Justin Bieber va?" Undrar han
"Ja, det är jag" Säger Justin och ler.
Jag blir en aning besviken, det känndes verkligen som om det var mej han kände igen.
Eller så kanske han bara kolla sådär på mej för att jag glodde?
Vem är han? Han kanske bara är lik någon.
"Nu när ni ändå har stört kan du inte skriva en atuograf till min syster?" Frågar han.
"Okej, det kan jag väll göra." Svarar Justin. "Bara du har papper och penna"
Han försvinner in och är snart tillbaka med en penna och en bit papper.
"Vad heter hon då?" Undrar Justin.
"Ashley" Svarar han.
"Till Ashley från Justin Bieber" Säger han högt när han skriver och räcker sedan över pappret till honom igen.
"Tack så jättemycket! Hon kommer bli jätteglad. Får jag ta en bild också?"
"Visst" Svarar Justin.
När bilden är tagen kollar han på mej sådär igen.
"Och du är Jennie eller hur?" Säger han då och ler.
"Ja" Säger jag lite osäkert.
"Då går du i min brors klass"
"Vem är din bror?" Frågar jag nyfiket.
Hälften i min klass är ju killar så det kan ju vara vem som helst.
"Luke"
Luke, tänker jag. Det är därför jag känner igen honom! Luke och han liknar ju varandra, ganska mycket faktiskt.
Dom har samma klarblåa ögon. Luke sa ju till mej också att hans syrra var ett fan av Justin.
Nu slipper jag i alla fall gå runt och grubbla på vem han är.
"Jaha, Luke" Säger jag.

När vi sagt hejdå till honom, tar jag upp mobilen för att ringa och fråga mamma villket hotellrum vi egentligen har.
Det tar ganska lång tid innan hon svarar.
"Vilket nummer har vårat hotellrum? Jag trodde det var 142, men det var det inte" Säger jag.
"Nej, vi har ju 172" Säger mamma och skrattar.
Jag suckar, jag är så dålig på att komma ihåg sånna här saker.
Jag säger till mamma att jag och Justin kommer och sen lägger jag på.

"Hur har ni haft det?" Är det första mamma undrar när vi kommer in.
Jag och Justin sätter oss i soffan och mamma sätter sig ner i en fotölj.
"Bra. Jag vann på billjard över Justin" Säger jag och flinar lite mot honom.
"Jaha, jag trodde inte du kunnde spela billjard ens" Säger hon.
"Hon vann inte alls. Men nu kan hon spela, hon har ju lärt sig av världens bästa lärare." Säger Justin och flinar ännu mer åt mej.
Jag räcker ut tungan åt honom och sen vänder jag mej mot mamma igen.
"Men vi tänkte gå till Justins rum nu" Säger jag och reser mej upp.
"Okej, hur länge stannar du där då?"
"Hela natten, om det är okej?" Säger Justin snabbt innan jag hinner svara.
Mamma sitter tyst en stund.
"Jo.. ja.." Säger hon och ger mej gör-inget-dumt-blicken.
"Yes" hör jag Justin säga tyst för sig själv när vi går ifrån mamma.

I Justin hotellrum ligger det kläder lite överallt. Han puttar snabbt bort dom så det går att gå på golvet.
"Nämen Justin, har du glömt att städa?"
"Men jag visste ju inte att du skulle komma" Försvarar han sig.
"Haha, det gör inget. Du behöver ändå inte städa för min skull"
Han ler och jag följer efter honom ut på balkongen.
Vi sätter oss på varsin stol.
"Fryser du?" undrar han efter en stund.
"Lite" Svarar jag.
"Vänta lite då"
Jag kollar efter honom när han går in. Han kommer tillbaka ganska snart med en filt i ena handen och sin gitarr i den anndra.
"Res dej upp" Säger han samtidigt som han ställer gitarren mot väggen.
Jag gör som han säger. Då sätter han sig själv ner i stolen.
"Nu kan du sätta dej ner igen" Säger han och klappar på sina ben.
Jag skrattar och sätter mej i hans knä, då lägger han filten runt om oss.
Sen känner hr han drar ut min toffs och han börjar greja med mitt hår.
"Hur gör man flätor egentligen?" Undrar han.
"Haha, vet du inte det?"
"Jo, men jag tror inte jag kommer ihåg. Det ser i alla fall inte rätt ut"
Jag förklarar för honom hur man ska göra, och det visar sig att Justin hade delat in mitt hår i fyra istället för tre. Det var därför det blev fel.

Tillslut har han lyckats göra en helt okej fläta i nacken.
"Är du varm nu?" Undrar han.
"Ja, tack föresten"
"Det var så lite så" Säger han och pussar mej på huvudet. Sen reser han sig upp och hämtar gitarren och sätter sig på stolen som står mitt emot mej.
Han börjar sedan spela introt på Marry You som är Bruno Mars låt.
När han börjar sjunga så håller jag seriöst på att dö, han röst låter så bra till denna låten.
I refrengen sjunger även jag med, men inte så högt. Jag vill ju inte överrösta hans underbara röst.
När han har dragit sista ackordet på gitarren ställer jag mej upp och går fram till honom.
Han ställer gitarren åt sidan och tar tag i mina händer och ställer sig upp framför mej.
"Det var jättevackert!" Säger jag och ler.
"Tack" Säger han tyst och ler tillbaka och biter sig lite i läppen.
Då kan jag inte låta bli att kyssa honom. Och jag tror att han vet att jag inte kan motstå honom när han gör så.
Kyssen blir mer och mer panssionerad och jag känner hur hans armar glider upp och ner för min rygg.
Själv har jag mina armar över hans axlar.
Jag avslutar kyssen och kollar på honom.
Men då kysser han mej igen lika intensivt. Våra tungor möts ännu en gång och jag blir varm i hela kroppen, jag glömmer allt. Just nu är det bara jag och Justin.
Precis när det är som bäst avbryter Justin det.
"Vi kanske ska gå in" Säger han. "Folk kan se oss hur lätt som helst här ute"
Det hade jag faktiskt inte tänkt på.

Vi går in och Justin sätter sig på sängkanten.
"Så vart var vi?" Undrar han och flinar.
"Ska jag påminna dej?" Säger jag och sätter mej på hans lår så att jag kollar på honom.
Jag tar mina händer i hans hår och kysser honom igen...



Verkligen förlåt för den kassa uppdateringen, men jag har typ fullt upp och hinner inte med att få ihop en del varje dag. Men jag gör mitt bästa.

Statistiken har sjunkigt :( Men tack till alla som fortfarande är kvar  :) Det betyder

För att få ny del fortare kommentera! :D

PeaceN'Love




Kommentarer
Postat av: jennie

bra del meer !!!!!! altså wow bra skrivet ska de ha sex ????????<33

2011-02-12 @ 18:29:37
Postat av: felicia

SÅ BRAA! :D <3

2011-02-12 @ 20:44:02
URL: http://ffeliciarosenborg.bloggplatsen.se
Postat av: Svarten97

Bra kapitel, förutom att det inte hände så mycket :P

2011-02-12 @ 23:58:42
URL: http://Svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0