Love is always love - Del 32

"Så vart var vi?" Undrar han och flinar.
"Ska jag påminna dej?" Säger jag och sätter mej på hans lår så att jag kollar på honom.
Jag tar mina händer i hans hår och kysser honom igen...




Han lägger sig ner i sängen och drar med mej ner.
Vi kysser varandra flera gånger.
Och efter en stund drar Justin av sig sin tröja. Jag kollar som alltid lika stort på han sexiga mage.
Han flinar lite och kysser mej på halsen sen tar han av mej min tröja också.
Jag lägger mej över honom igen och känner hans varma bara överkropp mot min.
Jag börjar försiktigt att ta av honom hans byxor och han gör detsamma med mina.
Nu ligger vi där i bara underkläder och kysser varandra som två galningar.
Ju längre vi håller på desto mer känner jag hur det börjar växa 'där nere' på honom.
"Jag älskar dej" Flåsar Justin samtidigt som han börjar knäppa upp min bh.
"Jag älskar dej med Justin" Säger jag och böjer mej upp för att kyssa honom.
Han stönar lite när hans händer sagta glider upp och ner för min nakna kropp.
"Ska vi göra det?" Mummlar jag samtidigt som jag kysser honom upp för hans hals.
"Om du vill"
Jag nickar entusiastiskt.
Det är inget hellre jag vill nu. Jag vill bara ha honom här och nu.
Justin ler och öppnar nattbordslådan och tar fram en kondom som han sedan sätter på sig.
Jag tar av mej mina trosor och han tar snabbt av sig sina kalsonger innan han lägger sig på mej och tar täcket över oss.
Precis när den nästan är inne hör både jag och Justin hur dörren öppnas borta i hallen.
Justin rullar snabbt av mej och lägger sig brevid mej och ger mej en orolig blick.
"Hallå..?" Ropar han och harklar sig en aning för att hans röst ska låta normal, men man kan höra att han fortfarande är lite anfådd.
"Hej! Varför har ni inte låst dörren?" Hör jag mammas röst säga utifrån hallen.
Och två sekunder senare står hon framför oss på golvet.
Det är i alla fall tur att vi har täcket på oss..
"Vad gör du här? Du kan ju inte bara komma in sådär!" Säger jag argt.
Men hon verkar ingronera min arga ton.
"Vad gör ni egentligen? Ni ligger väll inte.. nakna ?"
"Mamma!! Nej! Jag har pyjamas på mej och Justin har kalsonger." Säger jag och försöker låta trovärdig.
Just nu skulle jag bara villja sjunka igenom jorden. Gud vad pinsamt!
"Vi tänkte bara sova.." Säger Justin och drar upp täcket ännu en bit.
"Okej" Säger mamma och hon verkar köpa våra lögner. "Men ni kanske skulle låsa dörren innan ni somnar? Vem som helst kan ju komma in"
"Mm. Vi har märkt det" Mummlar jag "Vi låser efter du har gått" Säger jag sen och ger henne en blick som säger att vi inte vill ha henne här.
"Okej, godnatt då. Vi ses imorgon" Säger hon och går sin väg.
Vi ligger helt stilla och tysta tills vi är riktigt säkra på att hon är borta.
"Fy fan vad pinsamt!" Säger jag och suckar.
Justin säger ingenting utan bara pussar mej på pannan och sen tar han sitt täcke runt sig och går upp för att låsa dörren.
Sen kommer han tillbaka och lägger sig brevid mej, men ingen av oss är särskilt sugna längre nu när vi nästan blev tagna på bar gärning av min egna mamma.
Vi bestämmer oss för att ta en dusch eftersom båda två är ganska svettiga.

Efter duschen ligger vi och myser i sängen framför en film.
Jag bestämmde att det fick bli The Last Song eftersom det är min favoritfilm.
Jag börjar alltid gråta i slutet, speciellt då när solen lyser igenom fönstret och hon säger 'Hej pappa'.
Det är så sorgligt, och även nu när Justin ligger alldeles brevid börjar jag stor böla.
"Sorgligt. Jag vet" Konstaterar han och håller om mej och pussar mej lätt på hjässan.

När filmen är slut somnar jag och Justin ganska snabbt.
Men jag vaknar mitt i natten av att jag hör hur en dörr slår igen riktigt hårt. Det låtar i alla fall som det. 
Jag sätter mej upp i sängen och kollar mej runt omkring och då märker jag att Justin inte är brevid mej i sängen längre.
Han är säkert bara på toa tänker jag och lägger mej ner igen och försöker somna.
Men rätt som det är hör jag hur det bankar på dörren ute i hallen. Riktigt hårt bankar det.
När jag kommer ut i hallen ser jag att Justin sitter mot dörren med knäna uppdragna mot magen och hans huvud vilar i hans händer.
"Justin!" Skriker jag och springer fram till honom.
Han kollar sammanbitet upp på mej, hans ögon ser rädda men även arga ut.
Han har ett jack i läppen som det blöder lite ifrån, det ser ut som om det kommer bli en rejäl fläskläpp där sen.
Jag kollar förskräckt på honom. Vad är det som har hänt?!
Jag sätter mej ner på huk framför honom och försöker få ögonkontakt, men han flackar med blicken hela tiden.
"Justin, vad är det som har hänt? Vad har du gjort?" Säger jag och försöker låta lugn, men i själva verket är jag panikslagen.
Precis som Justin tänker säga något bankar det till hårt ännu en gång i dörren. Han stänger munnen igen och tar sin knytnäve och slår den hårt i dörren.
Då hör jag röster där ute, det är mörka killröster. Men jag kan inte höra vad dom säger, dom pratar sluddrigt och otydligt. Dom låter fulla. Riktigt fulla.
"ÖPPNA DÖRREN FÖR I HELVETE!!" Hör jag någon skrika samtidigt som någon rycker energiskt i handtaget.
"Öppna. Inte. Dörren." Säger Justin mellan tänderna och tar tag i min arm.
Jag kollar stort på hans naglar som skräckslaget borrar sig in i min arm.
Jag har aldrig någonsin sett honom så rädd förut, han sitter bara där och vågar inte göra någonting.
"Justin, du måste berätta för mej vad det är som händer! Dom är fulla va? Är det dom som har skadat dej?"...


KOMMENTERA! :D

Vad är det som har hänt med Justin egentligen? Och vilka är det utanför dörren?


PeaceN'Love

Kommentarer
Postat av: Sofia Eriksson

OMG Fett spännande juu :O Vilka är det ?? Det är sä´kert några haters ! Åhh vad jag hatar dom :@ Eller nån ! Skriv mer nuuuuu !!!!!!! :D

2011-02-13 @ 15:42:05
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsn.se
Postat av: frida

snälla ja ber dej! skriv nästa del idag!! kommer inte kunna tänka annars :s <33 btw; du skriver väldigt bra dem flesta skriver bara och skriver och inte läser igenom det,,, men de tycker ja du gör :D

2011-02-13 @ 15:42:26
URL: http://ebelfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0