Love is always love - Del 30

Några dagar senare när jag vaknar upp på fredag morgonen vet jag direkt att denna dagen kommer bli grym!
Jag känner det på mej.
Först är det skola och sen åker jag till New York och träffar Justin..



Skoldagen går riktigt segt, lärarna bara snackar och snackar hela tiden så man får skavsår i öronen.
När alla anndra slutar för dagen och får gå hem har jag en timmas extra engelska.
Jag kämpar mej egenom den. Och när den entligen är slut och jag har kommit hem får jag och mamma stressa som bara den för att inte komma försent till flygplatsen.

Vi kommer med flyget och allt sånt där.
När vi är framme i New York checkar vi in på ett hotell.
Jag ska överraska Justin när han är på  Ellen DeGeneres show, och det är ett tag kvar, det är inte fören på kvällen.
Så jag och mamma bestämmer oss för att åka och shoppa lite i city så jag har något fint att ta på mej på showen.
Jag hittar ganska snabbt en jätte snygg klänning, den är ganska dyr men eftersom detta är ganska speciellt unnar mamma mej den.
Efter det åker vi glatt tillbaka till hotellet och äter en god middag i hotellets resturang.

Klockan tickar på ganska snabbt så när vi har ätit klart börjar jag göra mej iordning.
"Blir detta bra?" Frågar jag och visar upp mej för mamma.
"Du är jättfin! Justin kommer bli kär i dej på nytt" Säger hon och ler stort. Jag ler tillbaka och kollar mej i spegeln ännu en gång.
Klänningen gjorde ju allt!
Jag ler mot mej själv i spegeln, självklart ler min spegelbild tillbaka.
Om ungefär en timme är Justin på Ellen showen och typ någonstans i mitten av intervjuen kommer jag in. Det ska bli så kul.

En stund senare är jag och mamma backstage. Jag blir sminkad av proffs och sånt först och sen får jag stå lite och vänta innan jag ska komma in.
Jag hör tydligt att Justin och Ellen pratar. Dom pratar lite om hans bok och Never Say Never.
Sen frågar hon om mej.
"Så du har en flickvän, hur mycket betyder hon för dej egentligen på en skala 1-10?"
Han skrattar lite och säger sedan:
"Tio, mer än tio. Hon betyder jättemycket"
"Saknar du henne när du är ute och reser och sånt?"
"Ja, det gör jag verkligen. Det är synd att hon inte kan följa med eftersom hon har skola och sitt hem i Atlanta. Men när jag är ledig och så umgås vi så ofta det bara går. Jag saknar henne jätte mycket och jag tänker på henne varje dag"
"Naaww det är så gulligt! Och jag måste bara säga att ni är jättesöta tillsammans. Kolla bara här" Säger Ellen.
Jag vet inte vad det är hon visar, kanske en bild på oss eller något. Men hela publiken börjar i alla fall applådera lite smått.
"När ska du träffa henne igen då? Det var väll ett tag sen nu?" Hör jag Ellens röst säga.
"När jag kommer hem" Säger Justin. "Åh, vi är riktigt söta på bilden" Tillägger han sedan.
Jag hade rätt, det var en bild.
"När du kommer hem? Nej, nej Justin. Tänk om du  skulle få träffa henne nu"
"Vad?" Hör jag Justin säga förvirrat och förvånat.
"Surprise Justin! Välkommen ut på sen Jennie!"
Jag går ut på sen med ett stort leénde i hela annsiktet.
När Justin får syn på mej ställer han sig upp från stolen och ler mot mej.
"JENNIE!?" Säger han förvånat och ser ut att inte fatta någonting.
Han kommer fram och ger mej en stor kram, jag drar in hans doft och då kommer jag på hur mycket jag har saknat den.
Vi kramas riktigt länge.
"Vilken lång kram" Säger Ellen när vi släppt taget om varandra. "Men ingen puss?" Innan någon av oss hinner svara börjar Ellen ropa:
"Vi vill se Justin och Jennie pussas, vi vill se Justin och Jennie pussas"
Och hela publiken hänger på och börjar ropa.
Justin bara skrattar och sen försöker han få tyst på alla.
"Okej, okej. Men det måste vara tyst" Säger han.
Ellen gör en gest och alla blir tysta, nästan lite för tyst.
Justin vänder sig mot mej igen, han tar mej lätt vid midjan och kollar mej i ögonen och sen böjer han sig fram och kysser mej mjukt. Kännslan med mina läppar mot hans är underbar att känna igen.
Alla börjar applådera och busvissla.
"Du ser jätte vacker ut idag" Säger Justin sen.
"Tack, du med" Svarar jag, fast det hörs ingenting eftersom jag inte har någon mick. Men Ellen är fort framme och sätter på en sån där liten mick i min klänning.
"Så Jennie, jag har hört att Justin har överraskat dej väldigt mycket, resan till exempel." Säger Ellen
"Japp" Säger jag och nickar.
"Så det var väll din tur nu att överraska honom"
"Ja, det var jättekul. Du skulle sett din min" Säger jag och kollar menande på Justin som står där och strålar som en sol.
"Haha, det här var absolut den bästa överraskingen!" Säger han och lägger sin arm runt mej.

Vi sätter oss ner i fotöljerna och Ellen ställer frågor vissa till mej och vissa till Justin och några till oss båda.
"Vilken av Justins låtar är din favorit?" Frågar Ellen mej.
"U Smile" Säger jag direkt utan att behöva tänka efter. Jag har alltid tyckt att den är bäst.
Innan Ellen hinner säga något börjar Justin sjunga på den.
"If you need me I'll come running from a thousand miles away. When you smile I smile oh whooa
U smile I smile"
Osv.

"Hur känns det älskling? Man kan ju säga att detta var din första intervju" Säger Justin
när vi går hand i hand backstage.
"Jättebra" Säger jag och ler.
"Vad kul att du stannar ända till Söndag!"
"Allting för dej baby" Säger jag och flinar.

Justin bor på samma hotell som mej och mamma så han åker med oss.
Det första vi gör när vi kommer tillbaka till hotellet är att äta.
Resten av kvällen hänger jag och Justin i en spelhall.
Helt plötsligt kommer det in en jag känner igen, men jag kan inte sätta fingret på vem det är..


KOMMENTERA :D


PeaceN'Love





Kommentarer
Postat av: Svarten97

Glatt kapitel, förutom slutet på kapitelet, vem kan det vara som kommer in? :P

2011-02-09 @ 22:17:34
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Sofia Eriksson

Jätte bra ! Jag älskar verkligen din novell, den är en av mina favoriter :D Men du skriver så sällan :( SNälla skriv mer snabbt nu !

2011-02-09 @ 22:32:30
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: jennie

meer !! <33 <33 :)

2011-02-10 @ 07:44:13
Postat av: Bettan<3

Jättebra<3<3<3

Meeeeeeeeeer!!

2011-02-10 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0