Ang. uppdateringen

Hejj.
Vill bara förklara mej lite varför jag inte uppdaterat.
Först och främst har det varit för att jag inte haft tid. Jag vet att jag skrev att uppdateringen kommer bli bättre nu under lovet. Men när man inte har läxor vill man ju göra andra saker, som t.ex umgås med kompisar, vilket jag har gjort väldigt mycket.

Men när jag väl sitter här och ska skriva på novellen är det helt tomt i huvudet. Jag vet inte vad jag ska skriva.
Så jag frågar er nu:

Hur berättar dom för sina föräldrar? Och hur kommer dom reagera?
Vad kommer hända med killen?
Vad händer i storyn sen?

Snälla skriv ner förslag och så lovar jag att nästa del kommer så snart som möjligt. :)
Alla förslag är välkommna. Bara kommentera.
Kom igen nu :)


PeaceN'Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

1 jag tycker inte de ska säga något till sina föräldrar förrän del 41, på del 40 tycker jag att den dära killen som röker och snusar han fick veta att hon hade sagt det till justin och då händer det typ ngt ? fast inte så att ngn dör.

På del 40 så undrar typ pattie och hans livvakt vart han tog vägen oså :) kan du inte sätta ut del 40 idag ?



2011-02-27 @ 14:10:30
Postat av: Svarten97

inte mer drama... hm..

Polisen letar efter 'den femte' , men kan inte hitta honom, och det kanske blir värre, eller... så slutar 'den femte' att bry sig om dem...?

Några idéer bara ;)

2011-02-27 @ 15:28:32
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Novell om Justin Bieber

Gillar du Justin Bieber läs min Novell

2011-02-28 @ 20:00:07
URL: http://borntobesomebody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0