Ett rop på hjälp!

Hejj.
Är det någon som vet hur man kan göra reklam för sin blogg?
Det skulle vara så kul med mer läsare. Har runt 30 unika, och det är inte mycket alls. Det skulle bli mycket roligare att skriva när man vet att man har mkt folk som kollar in bloggen varje dag.

Jag vet, folk kanske tröttnar och inte stannar kvar för att jag är så himla kass på att upptatera.
Men kommentarer betyder verkligen allt, dom gör så att uppdateringen blir bättre.
Och varje liten besökare är oxå viktig. Det är inte kul att skriva när man knappt får någon feedaback alls.
Så snälla kommentera! :) Vad som helst.

Och om ni har lust att hjälpa mej (vilket vore jättegulligt!) så kan ni ju gärna tipsa om bloggen. I era bloggar, eller vad som helst. Om ni tycker den är bra vill säga.
Med mer kommentarer och mer besökare så lovar jag att uppdateringen kommer bli bättre.

Sen  när någon (antagligen en läsare) har hackat sig in på min blogg och till och med skrivit ett inlägg att jag ska lägger ner bloggen, är inte heller så där jätte kul. Man tappar liksom lusten då.


Del 9 kommer förhoppningsvis senare idag/ikväll! :)


PeaceN'Love

Kommentarer
Postat av: amanda

skriv meeer :( får typ damp..

2011-04-15 @ 17:33:04
URL: http://yoamanda.com
Postat av: Anonym

Du skulle skriv förlänge sen snälla skriv nuuuu,

2011-04-16 @ 14:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0